راه اندازی پویش من محمد را دوست دارم در همدان

سنجربگی گفت: برگزاری جشن میلاد حضرت محمد مصطفی ، مولودی خوانی به صورت مجازی و راه اندازی پویش،( من محمد را دوست دارم چون ......) از برنامه های جمعیت هلال احمر همدان می باشد.

«علی سنجربگی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان به برنامه های  هفتاد و سومین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر همزمان با میلاد مبارک حضرت رسول اکرم (ص) اشاره کرد و گفت: برنامه های سالروز تاسیس سازمان جوانان از فضاسازی مجازی جهت عضو گیری جوانان علاقه مند به فعالیت های بشردوستانه شروع می شود.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان افزود: برگزاری جشن میلاد حضرت محمد مصطفی و مولودی خوانی به صورت مجازی و راه اندازی پویش،( من محمد را دوست دارم چون ......) از دیگر برنامه های این جمعیت می باشد.

 

وی برگزاری مسابقه عکاسی، تهیه کلیپ و پوستر از طرح آمران سلامت را از دیگر برنامه های مد نظر ذکر نمود وگفت:  دیدار با خانواده محترم شهدا، مدیران و مسئولین ارشد استانی و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های اجرایی سازمان جوانان است.

 

سنجربگی با اشاره به اینکه سایر برنامه‌های اجرایی این سازمان به صورت ابتکاری می باشد، اظهار داشت:  ارسال پیام تبریک به روش ها و زبانهای مختلف و اجرای برنامه در قالب برنامه‌های مناسبتی با پیشنهادهای ابتکاری جوانان انجام خواهد گرفت .

 

گفتنی است، برنامه های گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان جوانان در روز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) شروع و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 988832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha