تلاش خوبی در کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری شکل گرفته است

حجت‌الاسلام دکتر ارزانی گفت: استان چهارمحال و بختیاری از استان های برتر کشور در حوزه کانون های مساجد است و در این خصوص تلاش های قابل توجهی شکل گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی» امروز (یکشنبه ۱۱ آبان) در جلسه شورای معاونین که به صورت ارتباط  ویدئو کنفرانسی با ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری توانست در رویداد ملی فهما رتبه نخست در حوزه ارتقاء فعالیت های قرآن و عترت این رقابت را کسب کند و این موضوع حاکی از مدیریت مطلوب و هماهنگی بین کانون‌های این استان بوده است.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون ‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: جدای از رویداد ملی فهما، رقابت «ایران قوی» هم طرح جدیدی است که استان برتر این رویداد نیز در بهمن و اسفند سال جاری اعلام می شوند و بی‌شک با تلاشی که از استان چهارمحال و بختیاری شاهد هستیم در این حوزه هم موفقیت هایی کسب می کنند، ضمن اینکه استان چهارمحال و بختیاری در رتبه نخست کشور فهمای ۹۹ می باشد.

 

رئیس ستاد فهما تصریح کرد: رقابت سالم و شدیدی در این طرح شکل گرفته و به طور کلی فلسفه شکل‌گیری این رویدادها این است که مومنان در مساجد برخیر و نیکی رقابت کنند.

 

حجت‌الاسلام دکتر ارزانی افزود: موفقیت در این طرح ملی نیز می‌طلبد تا کانون‌ های بیشتری مشارکت کنند تا این استان بتواند همچنان مدافع عنوان اولی باشد و باید مراقب بود که دیگر استان ها نیز تلاش خود را در این حوزه به کار گرفته‌اند.

 

وی در پایان با اشاره به نیازمندی ‌های مورد مطالبه از سوی ستاد هماهنگی کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی جدید نمی‌توانیم جذب کنیم اما با کمک‌های مالی می‌توان بخشی از نیاز کانون ‌ها را برطرف کرد.

 

کد خبر 988839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha