ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی اهانت به پیامبر(ص) را محکوم کرد

خانواده بزرگ کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در محکومیت اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر بزرگوار اسلام صلی الله بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، خانواده بزرگ کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در محکومیت اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر بزرگوار اسلام صلی الله بیانیه ای را به شرح ذیل صادر کرد.

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

یُریدونَ اَن یُطفِؤا نورَ اللهِ بِاَفواهِهِم وَ یَأبَی اللهُ اِلّاِّ اَن یُتِمَّ نورَه{ وَ لَوکَرِهَ الکـّْفِرونَ * هُوَالَّذیِّ اَرسَلَ رَسولَه بِالهُدیّْ وَ دینِ الحَقِّ لِیُظهِرَه عَلَی الدّینِ کُلِّه؛ وَ لَوکَرِهَ المُشرِکونَ (سوره توبه ـ آیات ۳۲ و ۳۳)

 

سخن پلید شیطانی بار دیگر از حلقوم یکی از مدعیان دروغین حقوق بشر بیرون آمد تا ساحت مقدس و نورانی اشرف مخلوقات عالم، رحمه للعالمین، حضرت ختمی‌مرتبت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله و سلم را مورد توهین مجدد قرار دهد و قلوب صدها میلیون مسلمان و آزاده جهان را جریحه‏‌دار کند.

 

اسلام‌ستیزی دیرین و پیوسته دشمنان اسلام که در چارچوب راهبردها و سیاست‌های شیطان بزرگ آمریکای جهان خوار و صهیونیسم بین‌الملل باهدف جنگ روانی علیه اسلام و مسلمین است هرروز به‌گونه‌ای پدیدار می‌شود.

 

در همین راستا سخنان موهن و نژادپرستانه رئیس جمهور فرانسه بیش از هر چیز عناد و کینه‌ورزی دنیای غرب با مسلمانان را نشان داد، قطعاً این‌گونه اقدامات در عصر جاهلیت مدرن برای تخریب چهره نورانی آخرین فرستاده خدا، ناشی از ضعف دشمنان ادیان الهی در برابر منطق مستحکم اسلام ناب محمدی (ص) بوده و طبق وعده خدا این اقدامات و دشمنی‌ها راه به‌جایی نخواهد برد و این نور مقدس هرروز فروزان‌تر خواهد شد، این رویکرد خبیثانه البته موجب هشیاری بیشتر مسلمانان عالم و وحدت روزافزون آنان خواهد شد.

 

راهبرد مقابله با این موج ضد معنویت و حقانیت، تهاجم به بنیانهای لیبرال دموکراسی فریبکارانه و هوشیارسازی مردم جهان، تحریم دنیای سلطه که همه حیات و شیشه عمر آنان محسوب میشود و نیز نشر حقایق محمدی(ص) و معارف اسلامی و توسعه موج فزاینده عشق و محبت فراگیر مسلمانان و آزادیخواهان جهان در گرایش به اسلام و رسول رحمت و پیامبر اعظم(ص) به ویژه با استفاده از فرصت میلاد با سعادت ایشان در جهان می باشد.

 

ما خانواده بزرگ کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با تمام آزادی‏خواهان جهان اقدام توهین‏‌آمیز رئیس جمهور فرانسه را شدیداً محکوم کرده و این حرکت‏‌ مذبوحانه را در راستای تلاش‏های صهیونیسم درمانده و آمریکای شکست‌خورده در برابر عزم و اراده راسخ مسلمانان جهان می دانیم و با فریاد رسا و بلند اعلام می‌داریم که بفرموده حضرت امام خمینی (ره) : «اگر جهان خواران بخواهند در مقابلِ دین ما بایستند، ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد».

 

                                                                               لبیک یا رسول الله

                                               ستادهماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی

کد خبر 988847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha