برگزاری جشنواره هنری «من و باورهایم» در جهرم

موحد گفت: جشنواره هنری «من و باورهایم» با هدف ارتقاء سلامت جامعه به همت معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار می شود.

«محمد جواد موحد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برگزاری جشنواره «من و باور هايم» به همت معاونت معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: این جشنواره با هدف ارتقاء سلامت جامعه و تشويق افراد به خوردن غذای سالم، جلوگيری از مصرف خود سرانه دارو و مسموميت های ناشی از آن و داشتن بدنی ورزشكار بدون مصرف مكمل های ورزشی، برگزار می شود.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به موضوعات اين جشنواره اشاره کرد و افزود: «بدون مصرف مكمل هم می توانم ورزشكار شوم»، «می توان از مسموميت های دارويی پيشگيری كرد»، «مصرف خود سرانه دارو مي تواند..!» و «غذای سالم غذايی است كه...!» موضوعات این جشنواره را شامل می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان مي توانند با مراجعه به سايت jums.ac.ir آثار خود را در زمينه هاي هنري اعم از نقاشی، كاريكاتور، موشن گرافيک، نمايشنامه، دلنوشته، دكلمه موسيقی، خوشنويسی، فيلم كوتاه (با دوربين گوشی)، ماكت مجسمه، مقاله نويسی، كليپ يا ويدئوهای خانگی و غيره در (قسمت معاونت غذا و دارو ) بارگذاری کنند.

 

موحد به مهلت ارسال آثار به این جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به جشنواره «من و باورهایم» تا پايان آذر ماه 99 تعیین شده است.

کد خبر 988870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha