افزایش ۲ برابری دفع آب های سطحی در شیراز

صالحی گفت: شیراز در زمینه لوله گذاری در میان شهرهای دیگر مطلوب عمل کرده و تا کنون بیش از ۲۰۰ کیلومتر لوله گذاری در سطح شیراز انجام شده است که دفع آب های سطحی را تا ۲ برابر افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل صالحی»، امروز (یکشنبه 11 آبان) در حاشیه بازدید از عملیات طرح‌های دفع آب‌های سطحی شیراز گفت: با هدف کنترل و مدیریت سیلاب در مناطق مختلف شهرداری شیراز، برنامه های کوتاه مدت و بلند مدتی توسط شهرداری شیراز در نظر گرفته شده است.

 معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز ادامه داد: این طرح ها با انجام مطالعات برای هدایت آب های سطحی همراه بوده است که لوله گذاری از سمت دروازه قرآن، معابر مناطق 11 گانه، پوشش کانال های روباز و احداث کانال های جدید را در پی داشته است.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب در حال حاضر ۷۰ کیلومتر لوله گذاری در مناطق 11 گانه شهر شیراز به انجام رسیده و پیش بینی می شود با تداوم این روند طی 2 سال تمام شهر شیراز لوله گذاری شده و در زمینه دفع و کنترل آب های ورودی در وضعیت مناسبی قرار بگیرد.

صالحی از اتمام لوله گذاری دروازه قرآن تا رودخانه خشک شیراز تا پایان سال جاری خبر داد و بیان کرد: شیراز در زمینه لوله گذاری در میان شهرهای دیگر مطلوب عمل کرده و تاکنون بیش از ۲۰۰ کیلومتر لوله گذاری در سطح شیراز انجام شده است که دفع آب های سطحی را تا 2 برابر افزایش خواهد یافت.

کد خبر 988888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha