مسئولان کشور از سیره نبوی درس بگیرند

آخوند آدینه گفت: مسئولان کشور باید از سیره نبوی درس بگیرند و اگر می خواهند به امت اسلامی خدمت کنند باید مطابق رفتار پیامبر مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد امین آخوند آدینه» ظهر امروز(یکشنبه 11 آبان) در نشست نخبگان علمای شیعه و سنی اظهار کرد: همه ما باید به ریسمان الهی چنگ بزنیم و این ریسمان کلام خدا، دین و شریعت رسول مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) است.

 

امام جمعه اهل سنت بخش پیشکمر شهرستان کلاله ادامه داد: باید نعمت هایی که از سوی پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) به امت عرضه می شود را متذکر شویم و خداوند در قرآن کریم می فرماید زمانی را به یاد بیاورید که دشمن همدیگر بودید و خداوند قلب های شما را نزدیک کرد و با یکدگیر برادر شدید.

 

آخوند آدینه یادآور شد: ارج نهادن پیامبری که دلسوز امت خود بوده برای ما ارزشمند است و وظیفه داریم وقتی نام پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) را می بریم برای ایشان صلوات بفرستیم.

 

وی تصریح کرد: پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) از اخلاقی برخوردار بود که همه به دور آن جمع می شدند و در عصری به رسالت رسید که اعراب دختران خود را زنده به گور می کردند و بین آنها دشمنی وجود داشت.

 

امام جمعه اهل سنت بخش پیشکمر شهرستان کلاله بر ضرورت تقویت تقوای الهی تأکید کرد و افزود: تقویت تقوا در جامعه اسلامی باعث افزایش احترام نزد خدای متعال می شود.

 

آخوند آدینه بیان کرد: ما که جزو امت اسلامی هستیم و از رسول مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) تبعیت می کنیم باید سنت، روش، اخلاق و مدیریت ایشان را به عنوان یک سیره و الگو بپذیریم.

 

وی گفت: مسئولانی کشور باید از سیره نبوی درس بگیرند و اگر می خواهند به امت اسلامی خدمت کنند باید مطابق رفتار پیامبر مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) عمل کنند.

کد خبر 988928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha