بیمارستان مادر قم به‌زودی افتتاح می‌شود

سرمست از آغاز به کار بیمارستان مادر قم در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «بهرام سرمست» امروز (یکشنبه 11 آبان) در بازدید از بیمارستان مادر قم گفت: این بیمارستان در حال حاضر در حال راه‌اندازی است و به‌زودی شاهد افتتاح و فعالیت آن خواهیم بود.
 

استاندار قم گفت: بیمارستان مادر توسط بخش خصوصی در منطقه پردیسان قم در حال احداث است که با 220 تخت آماده خدمات‌رسانی به همشهریان می‌شود.
 

وی گفت: ما از ابتدای شیوع کرونا به دنبال تقویت زیرساخت‌های بهداشت و درمان قم بوده‌ایم و تلاش کردیم در این زمینه برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام شود.


سرمست با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) گفت: برای راه‌اندازی این مرکز 60 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته و اختصاص داده شد و امروز به‌عنوان مرکز کرونایی قم است.


استاندار قم بیان داشت: دومین مجموعه، بیمارستان مادر است که وابسته به بخش خصوصی بوده که از آن‌ها قدردانی می‌کنیم و پیگیری کارها انجام و مصوبات خوبی برای راه‌اندازی انجام‌شده است.


وی گفت: قرار بود این بیمارستان در چهار ماه به بهره‌برداری برسد که متأسفانه آتش‌سوزی در فضای کارگاهی انجام و به بخشی از بیمارستان ضربه وارد شد و امیدواریم که کارها به‌سرعت انجام شود.


سرمست ادامه داد: کارگروهی به‌منظور رفع مشکلات بیمارستان در حال احداث قم راه‌اندازی شده و تمامی پروژه‌ها را رصد و پایش و در راستای تسریع برنامه‌های احداث آنجا تلاش می‌کنیم.
 

استاندار قم گفت: به دنبال تبدیل‌شدن قم به قطب گردشگری سلامت هستیم که این پتانسیل و ظرفیت در استان وجود داشته و با احداث بیمارستان‌های در حال احداث این مهم محقق خواهد شد.

کد خبر 988965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha