تجمع تشکل‌های دانش‌آموزی همزمان با ۱۳ آبان در صومعه‌سرا

بالو از برگزاری تجمع تشکل‌های دانش‌آموزی همزمان با ۱۳ آبان در صومعه‌سرا خبر داد.

«حسین بالو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت سالروز 13 آبان اظهار کرد: با توجه به وضعیت خاص کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های ویژه 13 آبان بیشتر در بستر شبکه شاد برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با بیان اینکه باید فلسفه این روز ملی را در قالب بستر شبکه شاد برای دانش‌آموزان بیان کنیم افزود: ماهیت انقلاب اسلامی استکبارستیزی است که در این راستا باید با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی بکوشیم تا دانش‌آموزان با اندیشه امام راحل و رهبرمعظم انقلاب آشنایی پیدا کنند.

 

وی با بیان اینکه روز ملی 13 آبان در شهرستان صومعه‌سرا به صورت تجمعی در میدان بسیج برگزار می‌شود گفت: در این روز تشکل‌های دانش‌آموزی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بار دیگر به دشمنان نشان خواهند داد که نسل نو ادامه دهنده راه انقلاب است.

 

بالو تصریح کرد: قرائت قرآن، اجرای سرود توسط دانش‌آموزان، قرائت قطع‌نامه، آتش زدن آدمک و پرچم استکبار و سخنرانی از جمله برنامه‌های روز 13 آبان که به عنوان روز دانش‌آموز نامگذاری شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و فریاد ملت ایران علیه مستکبران عالم است و در آن روز، دانشجویان پیرو خط امام (ره) سفارت آمریکا را که به لانه جاسوسی تبدیل شده بود، تسخیر و توطئه‌های شوم آنها را آشکار کردند

 

کد خبر 988970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha