عرصه های همکاری مجدد سپاه ثارالله استان کرمان برای کمک به کادر درمان اعلام شد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از آمادگی همه سطوح بسیج و سپاه برای کمک به کادر درمان خبر داد و گفت: بیش از دو هزار پایگاه مقاومت بسیج، هشت سالن سپاه برای ایجاد فضای مورد نیاز بیمارستانی و...آماده همکاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی به اتفاق معاونین، بعداز ظهر یکشنبه(۱۱ آبان) در نشست با رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تصریح به این نکته که اگر مجاهدت های کادر درمان نبود امروز خسارت های ما هم در ابتلا و هم در مرگ و میر بیش از میزان فعلی بود؛ گفت: حسب فرمایشات چند باره مقام معظم رهبری سپاه در کنار کادر درمان است.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان فعالیت قرارگاه امام رضا علیه السلام با توده ای از بسیجیان را ناظر به تحقق فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا دانست و افزود: طرح جدید سپاه نیز به محض درخواست کادر درمان در ۵۴ هزار پایگاه مقاومت در سطح کشور و دو هزار و ۴۰۰ پایگاه در سطح استان کرمان اجرا می شود.

 

 

وی از آمادگی همه سطوح سپاه و بسیج برای کمک به کادر درمان خبر داد و در خطاب به رییس دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: همه توان سپاه و بسیج را در اختیار شما قرار می دهیم و در این قرارگاه فرماندهی با شما است زیرا کار تخصصی است و ما فقط می خواهیم آلام را کم کنیم نه اینکه هر کسی تخصص ندارد ورود کند.

 

 

سردار معروفی به صراحت اعلام کرد: ما همه فرماندهان را در ۲۳ شهرستان استان برای کمک به کادر بهداشت و درمان آتش به اختیار گذاشتیم و مانند عمل در حوادث غیرمترقبه نیاز به مجوز ما ندارند ضمن اینکه در سپاه مرخصی ها و تعطیلات رسمی حتی لغو شده اما با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی حضور داریم.

 

 

وی ادامه داد: الان وقت کنار کشیدن و استراحت کردن نیست زیرا در شرایطی قرار داریم که مردم نیاز دارند و جدای از اینکه حوزه های بهداشتی شرق و جنوب استان؛ مسئله آب، معیشت، جهیزیه، اقتصاد مقاومتی و... را دنبال می کنیم اما سلامت مردم اولین اولویت ما است. 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به وضعیت مبهم کرونا در آینده اشاره و تصریح کرد: برای همین هشت سوله سپاه به منظور تجهیز فضای پیش بیمارستانی و پس بیمارستانی فردا رونمایی می شود که هر یک از این سالن ها بین ۳۰ تا ۵۰ تخت برای بیماران دارد.

 

 

وی تأکید کرد: سپاه برای حضور مجدد در طرح غربالگری افراد، راه اندازی ایستگاه های امر به معروف برای رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه ماسک و فاصله گذاری، کنترل ترددهای بین شهری و...، ضدعفونی کردن معابر و... آمادگی دارد و علاوه بر این رزمایش زیستی هم در دستور کار است.

 

 

وی افزود: نیروهای داوطلب بسیجی اعم از پزشک و پرستار و بیماربر را فراخوان کردیم تا در صورت نیاز کادر درمان وارد عمل بشوند.

کد خبر 988976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha