تقویت زیرساخت ها با هدف ارائه خدمات غیرحضوری به ایثارگران در دستور کار قرار گرفت

سلیمانیان با اشاره به اهمیت توجه و پاسخگویی به مطالبات ایثارگران و خانواده آنان با توجه به شرایط کرونا گفت: تقویت زیرساخت ها با هدف ارائه خدمات غیرحضوری به ایثارگران در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سلیمان رستمیان» طی نشست شورای معاونان اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران که یکشنبه 11 آبان برگزار شد گفت: 13 آبان یکی از مهمترین روزهای ملت ایران است که در آن روز در برابر استکبار جهانی با جان خود ایستادند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: روز تاریخی استکبارستیزی در تقویم تاریخ ایران نماد حرکت آگاهانه مردم در برابر زورگویی و استبداد است.

 

رستمیان ادامه داد: میلاد رسول اکرم(ص) را پیش رو داریم، روزی که خداوند حجت را بر بندگان خودش با خلق آخرین پیامبر خود تمام کرد و این در حالی است که بدخواهان و مستکبران جهانی مانند رئیس جمهور فرانسه این جسارت را به خود داده اند تا به مقدسات دینی و ساحت پیامبر خدا(ص) توهین کنند.

 

وی با اشاره به جایگاه انقلاب اسلامی در تقویت و هدایت باورهای الهی و آرمانی برگرفته از اسلام بیان کرد: ملت همیشه هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی همواره با اطاعت از ولی فقیه با تلاشی مجاهدانه در برابر زورگویی دشمنان ایستاده اند.

 

وی ادامه داد: تقابل حق با باطل در طول تاریخ همواره وجود داشته است و در عصر ظهور انقلاب اسلامی این حقیقت بیش از پیش نشان داده شد.

 

رستمیان بیان کرد: تلاش ها و مجاهدت های دانش آموزان در آبان ماه سال 57 با هدف حمایت و دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب به استکبار نشان داد که مردم ایران در جهت حق طلبی از تمام قشرها و گروه های سنی تلاش می کنند.

 

وی عنوان کرد: در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا و ضرورت کاهش فاصله گذاری اجتماعی، بنیاد شهید استان البرز با فراهم آوردن امکانات و خدمات الکترونیکی شرایط ارتباطی مناسبی را فراهم کرده است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز ادامه داد: تقویت زیرساخت ها با هدف ارائه خدمات غیرحضوری به ایثارگران از جمله اقدامات صورت گرفته است.

 

 

کد خبر 988996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha