اعلام تدابیر و تعهدات وزارت نیرو در خصوص طرح تونل رودخانه کرج به تهران به دادستانی کرج

مددی با اشاره به مکاتبات صورت گرفته با وزارت نیرو در خصوص طرح انتقال رودخانه کرج به تهران گفت: تدابیر و تعهدات وزارت نیرو در خصوص طرح تونل رودخانه کرج به تهران به دادستانی اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسن مددی» در جمع خبرنگاران در خصوص مسئله طرح تونل انتقال آب رودخانه کرج به تهران گفت: موضوع طرح تونل آب رودخانه کرج به تهران با توجه به مطالبات عمومی مردمی مورد پیگرد از وزارت نیرو قرار گرفت.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: براساس این اقدام وزارت نیرو اعلام کرده است که طرح انتقال آب در دولت های پیشین مصوب شده است و نحوه تخصیص حقآبه رودخانه و استان البرز نیز مدنظر قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به مکاتبه رسمی با وزیر نیرو در خصوص طرح انتقال رودخانه کرج عنوان کرد:  تدابیر و تعهدات وزارت نیرو در خصوص طرح تونل رودخانه کرج به تهران به دادستانی اعلام می شود.

 

وی ادامه داد: وزارت نیرو متعهد شده است که افزایش ۲۰ میلیون متر مکعبی حقآبه سد طالقان را از ابتدای آبان ماه سال اجرایی کند.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در پایان متذکر شد: وزارت نیرو اعلام کرده است که حقآبه زیست محیطی رودخانه کرج و مسئله شرایط زیست محیطی با انتقال آب رودخانه کرج در نظر گرفته شده است.

 

 

 

 

 

کد خبر 989044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha