اختصاص اعتبار برای ساماندهی جایگاه دفن زباله آستارا

اکبری مقدم از اختصاص اعتبار برای ساماندهی جایگاه دفن زباله شهرستان آستارا خبر داد و گفت: برای ساماندهی این محل ۱۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«علی اوسط اکبری مقدم» امروز(یکشنبه، ۱۱ آبان) در جلسه ای که با حضور مدیر کل راه و شهرسازی، مدیر کل دفتر فنی استانداری، فرمانده مرزبانی گیلان، فرمانداری آستارا و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات شماره ۲ فرمانداری برگزار شد،اظهارکرد: مدیریت پسماند در شهرهای بندر آستارا و تالش باید جدی گرفته شود.

 

معاون استاندار گیلان از اختصاص اعتبار برای ساماندهی جایگاه دفن زباله شهرستان آستارا خبر داد و افزود: برای ساماندهی این محل ۱۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به موقعیت ویژه و گردشگری آستارا مسئله پسماند در این شهرستان اهمیت بسیاری دارد و ساماندهی محل دفن زباله هرچه سریعتر به اتمام برسد.

 

اکبری مقدم به راه آهن آستارا - رشت اشاره کرد و گفت: این طرح جزء پروژه های ملی است و باید هرچه سریعتر اجرایی شود.

 

معاون استاندار گیلان افزود: مصالحی که از تعریض جاده مواصلاتی آستارا به اردبیل برداشت می شود در پروژه خط ریلی آستارا - رشت مورد استفاده قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه مسیر بارانداز راه آهن آستارا تا تالاب استیل به مسافت حدود ۱۰ کیلومتر برای ریل گذاری آزاد شده است، تصریح کرد: این پروژه مهم که تکمیل کننده کریدور شمال - جنوب است باید مسیر اجرای آن آزاد سازی شود.

 

اکبری مقدم خاطرنشان کرد: همکاری اداره کل راه و شهرسازی گیلان در راستای اجرای راه آهن آستارا - رشت قابل قدردانی است و ان شاء الله با بهره برداری کامل از این پروژه شاهد توسعه روزافزون منطقه باشیم.

کد خبر 989071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha