عدم معرفت باعث هتاکی به ساحت  پیامبر اسلام(ص) شد

حجت الاسلام لطفیان گفت: عدم معرفت نسبت به سیره نبوی و پیامبر اسلام(صلی علیه و آله و سلم) در زندگی مسلمانان باعث هتاکی برخی افراد نسبت به ساحت مقدس آن حضرت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «کاظم لطفیان» شامگاه امروز (یکشنبه 11 آبان) در جمع مردم گرگان اظهار کرد: اگر کسی بتواند مسیر زندگی خود را براساس معارف قرآنی تعریف کند زندگی آن شیرین می شود.

 

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور ادامه داد: عدم معرفت نسبت به سیره نبوی و پیامبر مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) در زندگی مسلمانان باعث هتاکی برخی افراد نسبت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام شده است.

 

حجت الاسللام لطفیان بیان کرد: خلأ اطاعت پذیری از پیامبرمکرم اسلام و اولی الامر دومین موضوعی است که در زندگی مسلمانان وجود دارد و یکی از دلایل گرفتاری مسلمین این مهم است.

 

وی افزود: بسیاری از ما در اجابت دعوت پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) نیز در زندگی خلأ داریم و خود را آماده برای اجابت به پیامبر مکرم اسلام نکردیم.

 

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور متذکر شد: زندگی بدون پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم)  و بدون خدا زندگی نباتی و مرگ حیاتی است و خداوند به دنبال احیای انسان ها است.

 

حجت الاسلام لطفیان بیان کرد: در مشاجرات خود باید به دنبال شاخصه های اخلاقی پیامبر مکرم اسلام برویم و ببینیم پیامبر مکرم اسلام چه گفته است و این بی توجهی ها باعث شده که آمار طلاق افزایش روزافزون داشته باشد.

 

وی بابیان اینکه معرفت ما نسبت به قرآن کریم و پیامبر مکرم اسلام نقص دارد، گفت: باید بیاندیشیم چقدر توانستیم از قرآن و ساحت مقدس پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) مراقبت کردیم.

 

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور بابیان اینکه قبله نخست مسلمانان را واگذار می کنند اما ما در پاسداری از قدس شریف سستی به خرج می دهیم، متذکر شد: پیامبر مکرم اسلام ما را به اتحاد دعوت می کند و تاکید دارد که از تفرقه دوری کنیم و این برخلاف آیات قرآن و اطاعت از پیامبر مکرم اسلام است.

 

حجت الاسلام لطفیان بیان کرد: امروز کسانی که به دنبال تفرقه افکنی هستند در مسیر رسول مکرم اسلام قرار ندارند.

 

کد خبر 989088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha