شعار مرگ بر آمریکا فریاد خاموش نشدنی مردم ایران است

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان گفت: شعار مرگ بر آمریکا فریاد خاموش نشدنی مردم ایران اسلامی است که روز به روز رساتر از گذشته سر داده می شود.

ابوالحسن رضایی امروز در گفت و گو با خبرنگار شبستان اظهار کرد: 13 آبان ماه یادآور یکی از درخشان ترین صفحات تاریخ حماسی جوانان مسلمان ایران در مبارزه با استکبار جهانی  و ایادی آنان  است  که هیمنه پوشالین استکبار درهم شکست به همین جهت امام راحل فرو ریختن لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم نامیدند.

وی افزود:  اقدامات از جمله فشار اوردن به مجامع بین المللی ، مانند سازمان ملل ، سازمان کنفرانس اسلامی ، شورای امنیت در ایجاد جو منفی تبلیغات علیه دانشجویان مسلمان و برخی اقدامات دیگر از جمله اقداماتی بود که خشم آمریکایی ها را برانگیخت  و روی به چنین کارهایی آوردند.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان ادامه داد:  امروز ملت فهیم ، مسلمان وانقلابی ایران به ویژه دانش آموزان و دانشجویان نمونه در حالی به گرامیداشت مجاهدت تاریخی خود می‌پردازند که ملت‌های مستضعف اقصی نقاط گیتی  بیدار شده و علیه حکومت های جور به حرکت در آمده اند.

رضایی بیان کرد: دانش آموزان، و دانشجویان و امت حزب الله این استان شهید پرور اقدامات خیانت بار برخی از کشورهای وابسته عربی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی  با تحریک وتهییج دولت تروریست آمریکا و رژیم مرتجع عربستان سعودی را محکوم و انزجار خود از اهانت رئیس جمهور فرانسه در اهانت به پیامبر گرامی اسلام(ص) را اعلام میدارد.

وی تا کید بر اینکه همچنین  اقدام دولت تروریستی آمریکا  در به شهادت رساندن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به شدت محکوم است تصریح کرد: جامعه اسلامی حقوقدان ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان و تجدید بیعت  با  آرمان های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری ملت شریف ایران را به گرامیداشت  این روز الهی در سراسر  کشور با فریاد خاموش نشدنی مرگ بر آمریکا و سر دادن  شعار حسینی "هیهات منا الذله"دعوت می کند.

 

 

کد خبر 989157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha