مردم تشنه حضور در میدان مبارزه با استکبار جهانی هستند

آیت الله عبادی با بیان اینکه مردم تشنه حضور در میدان مبارزه با استکبار هستند، گفت: باید به صحنه جدیدی در مبارزه با استکبار وارد شویم چرا که استکبار لحظه به لحظه خون مردم بی گناه را در سرتاسر جهان می ریزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» صبح امروز (۱۲ آبان) دیدار دست اندرکاران بزرگداشت مراسم یوم الله ۱۳ آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: باید همه‌‎ی انسان‌های متعهد خودشان را برای هر تغییر شرایط زمانی و مکانی جهت مبارزه با استکبار آماده کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه کشورهای استکباری خود بهتر می‌دانند که به بن بست رسیده‌اند، افزود: در همین راستا چون عرصه بر  استکبار جهانی تنگ شده دست به کارهای جنون آمیز می زند  و نفس‌های آخر خود را می‌کشد.

 

وی با اشاره به اینکه مبارزه با استکبار یک لفظ نیست، بیان کرد: باید سرفصل‌هایی را معین کرد و در این سرفصل‌ها، طرح‌ها و ایده‌هایی را ارائه داد که با زبان قلم، هنر و فضای مجازی و حقیقی که موثرتر از برگزاری مراسم نیز هست به مبارزه با استکبار پرداخت و حرف اسلام را منتشر کرد.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر دفاع همشیگی از اسلام ناب ادامه داد: مردم ایران نشان داده‌اند که در کنار شور، شعور داشته‌ و همواره در سختی‌های مختلف پای حرفشان که اسلام است ایستاده‌اند، اما باید وارد مرحله‌ای شویم که تمامش شعور است.

 

امام جمعه بیرجند گفت: در تفکر استکباری خود را صاحب بر طبیعت، بر موجودات و انسان ها می دانند و برای خودشان چنین حق کاذبی قائل هستند و در هر جایی که پا می گذارند، تخریب می کنند، آتش می زنند و می کشند.

 

وی در ادامه با اشاره به آیه ۲۰۵ سوره بقره(وَإِذا تَوَلّى سَعى فِي الأَرضِ لِيُفسِدَ فيها)  تصریح کرد: عقیده استکبار این است، یعنی بدترین موجود روی زمین، و در مقابل این استکبار ایمان و اسلام است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در مقام عبودیت و عقیده یک فرد با ایمان، هیچ انسانی نسبت به انسان دیگر حق حکومت ندارد و همه‌ی هشت میلیارد انسان روی کره‌ی زمین حقوق یکسانی دارند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه تنها حکومتی که از طرف خداوند باشد مشروعیت دارد، بیان کرد: اگر در نظام جمهوری اسلامی هم شنیده شود که فلان سازمان یا اداره تبدیل شده به نوکر_ارباب خیلی تعجب آور است، اینجا بحث قانون نیست، بحث آقای رئیس است.

 

وی با تاکید بر اینکه حریت و آزادی منهای ادعاهای لفظی و به صورت ریشه‌ای در مکتب اسلام است، افزود: استکبار جهانی از تمام دنیا طلبکار است، هرجا که پا می گذارند، جنگ و آشوب می شود و تزویر می کنند، اما با کمال پرویی دم از حقوق بشر و حقوق زنان و غیره نیز می زنند در حالی که به حق افراد هیچ احترامی قائل نیستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: با توجه به وجود بیماری کرونا فرصت برگزاری مراسم گرفته شده، اما اهل هنر و قلم، با تحقیق و پژوهش ایده های جدید ارائه دهند و فضاهای مجازی و حقیقی را از هویت واقعی استکبار که کارش بر ظلم و تجاوز کردن به کشورهاست، پرده برداری کنند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه اگر شرایطش فراهم شود این مردم تشنه حضور در میدان و صحنه مبارزه با استکبار هستند، گفت: باید به صحنه جدیدی در مبارزه با استکبار وارد شویم چرا که استکبار لحظه به لحظه خون مردم بی گناه را در سرتاسر جهان می ریزند.

 

وی با تاکید بر اینکه جهل جامعه بشری نقش اصلی حکومت استکبار را دارد چرا که افراد آگاهی کافی ندارند و گول می خوردند، افزود: ابلیس و وسوه های او وجود دارد اما انسان مومن نباید وسوسه شود و گول بخورد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با توصیه بر ورود به  فاز جدیدی در مبارزه با استکبار، گفت: ویروس منحوس کرونا با همه‌ی مشکلاتی که ایجاد کرده است اما باعث شده در زمینه برگزاری مراسمات شوکی وارد شود که این مراسمات صرفاً به یک برنامه روتین سالانه تبدیل نشود و ایده ها و طرح های جدید وارد این صحنه شود.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه مردم ایران در مواجهه با ویروس کرونا خوش درخشیدند، تاکید کرد: هیچ چیز برای انسان خیر محض نیست و شر محض هم نیست، این انسان است که از چه زاویه ای به مسائل نگاه کنند.

 

 

کد خبر 989165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha