پخش مولودی  از مساجد شهرستان ملایر همزمان با روز میلاد نبی اکرم (ص)

حجت الاسلام نجفی گفت: همزمان با روز میلاد خاتم الانبیا حضرت محمد(ص)و امام جعفر صادق(ع) از مساجد شهرستان ملایرمولودی و مدیحه سرایی پخش می‌شود.

«حجت الاسلام روح الله نجفی» در گفت‌وگو با  خبرنگار شبستان در ملایر ضمن تبریک هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد فرخنده نبی اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع)گفت: همزمان با هفته وحدت برنامه های مختلفی را در سطح شهرستان  ملایر اجرا می شود که بیشتر این برنامه ها با توجه به شرایط در محتوای فضای مجازی اجرا می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از اعزام 130 مبلغ و مبلغه همزمان با هفته وحدت به مناطق مختلف شهرستان ملایر خبر داد و افزود: این مبلغان با هدف بصیرت افزایی و سخنرانی با موضوع پیامبر اکرم(ص)در مساجد و حسینیه‌ها حضور پیدا می‌کنند.

 وی همچنین  فضا سازی سطح شهر به مناسبت هفته وحدت را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: در هفته وحدت  نصب بنر، چراغانی شهر و پرچمهای سبز و سفید به مناسبت هفته وحدت  در شهرستان انجام شده است.

 حجت الاسلام نجفی  پخش برنامه‌های مختلف در فضای مجازی با بارگزاری در کانال ها و پیام رسان های داخلی را از دیگر برنامه های هفته وحدت در ملایر برشمرد و گفت: این برنامه ها شامل پخش مولودی، سخنرانی ، مسابقه فرهنگی و.... با همکاری هیات مذهبی است

وی همچنین از پخش مولودی از همه مساجد شهرستان ملایر در روز میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق خبر داد و گفت: برگزاری برنامه های جشن به صورت  سیار و.. نیز از دیگر برنامه های هفته وحدت در ملایر با همکاری مردم و اداره تبلیغات اسلامی از دیگر برنامه ها خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ورود گروه های جهادی در اجرا کمک های مومنانه، گفت:  تعدادی از مسئولین گروه های جهادی با حضور در اداره تبلیغات اسلامی به همفکری و مشورت جهت کمک به افراد نیازمند و شیوه های ادامه فعالیت پرداختند.

حجت الاسلام نجفی یادآور شد: قراراست  قرار گاه مبلغان سلامت مجدد فعالیت خود را شروع کند، برپایی کاروان خدمت به روستاها نیز از جمله برنامه های این قرار گاه است.

کد خبر 989224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha