۱۳آبان در حافظه تاریخی ملت ایران جاودان است

سیدمحمدی با اشاره به اینکه ۱۳آبان تا ابد در حافظه تاریخی ملت ایران جاودان است گفت: یوم الله ۱۳آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

«سیدجلال سیدمحمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان اظهار کرد: 13 آبان روز حماسه‌های جاویدان در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است.

 

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به اینکه 13 آبان تا ابد در حافظه تاریخی ملت ایران جاودان است افزود: یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

 

وی با اشاره به اینکه تبعید حضرت امام خمینی (ره)، تسخیر لانه جاسوسی، شهدای دانش‌آموز از مهم‌ترین حوادثی است که در روز 13 آبان سال‌های مختلف رخ داده است گفت: به همین منظور برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) باید بتوانیم فلسفه وجودی انقلاب را برای نسل جوان جامعه ایرانی تبیین کرده و به آنها انتقال دهیم.

 

سیدمحمدی تصریح کرد: 13 آبان رزمایش ایجاد رعب و وحشت در دل استکبار و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

 

فرماندار صومعه‌سرا 13 آبان را فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌های نظام اسلامی عنوان و بیان کرد: حماسه 13 آبان در واقع به همه ثابت کرد که قدرت‌های شیطانی و ظالمانه همگی پوشالی هستند.

 

وی تاکید کرد: قدرتی که بر باور دینی و ایمان‌داری و همچنین وحدت و انسجام مردم باشد قدرتی پاینده و کوبنده است که مانع پیشروی تمامی قدرت‌های استکباری می‌شود.

 

سیدمحمدی با اشاره به اینکه 13 آبان به عنوان برگ زرینی در تاریخ مجاهدت‌های ملت غیور ایران به ثبت رسیده است خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی افتخار آفرینی های فراوانی داشته که اثرات آن در دنیا قابل مشاهده است.

 

کد خبر 989231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha