ویژه برنامه ۱۳ آبان به صورت تجمع محدود برگزار خواهد شد

حجت الاسلام باقری گفت: امسال به دلیل وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا در استان اردبیل راهپیمایی۱۳ آبان برگزار نخواهد شد و در شهر اردبیل نیز این ویژه برنامه به صورت تجمع محدود در محل شهیدگاه برگزار می شود.

حجت الاسلام «حسن باقری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: امسال به دلیل وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا در استان اردبیل راهپیمایی13 آبان برگزار نخواهد شد و در شهر اردبیل نیز این ویژه برنامه به صورت تجمع محدود در محل شهیدگاه برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این تجمع نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده الزامی از ماسک و مواد ضدعفونی همراه با فاصله گذاری اجتماعی که با چیدمان صندلی مشخص خواهد شد برگزار می شود تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: تمام تلاش دست اندکاران این تجمع برگزاری مراسم در کمترین زمان و با رعایت بهتر مسائل بهداشتی است تا بتوانیم پیام انقلابی خود را به کشورهای استکباری برسانیم.

 

حجت الاسلام باقری افزود: از تجمع بیش از ظرفیت این مراسم خودداری خواهد شد و امیدواریم با همکاری مردم به ویژه نوجوانان و جوانان بتوانیم شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را طنین انداز کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: 13 آبان ماه بخشی از هویت آرمانی انقلاب اسلامی که امام خمینی (ره) بر تسخیر لانه جاسوسی آن را زمینه ساز مبارزه با استکبار جهانی معرفی کرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام داشت: آرمان اسلام و انقلاب عدم پذیرش ذلت در برابر ظالمان است و جوانان انقلابی در روز 13 آبان ماه سال 58 افتخار بزرگی را برای استقلال و آزادی کشور کسب کردند.

کد خبر 989264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha