آغاز به کار نمایشگاه مجازی «۱۳ آبان» در حوزه هنری خوزستان

باوی‌زاده از آغاز به کار نمایشگاه مجازی پوستر «۱۳ آبان» به مناسبت روز مبارزه با استکبارستیزی خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا (۱۷ آبان) در تارنمای حوزه هنری خوزستان برپاست.

«محمد باوی‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به برپایی نمایشگاه پوستر «13 آبان» اظهار کرد: این نمایشگاه به همت حوزه هنری خوزستان به مناسبت روز مبارزه با استکبارستیزی به صورت مجازی برگزار شده است.

 

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان افزود: این مجموعه در پی فراخوانی که از سوی حوزه هنری خوزستان منتشر شده بود جمع آوری شده و شامل 31 اثر در بخش‌های گرافیک و پوستر از همه هنرمندان کشور با موضوع استکبار جهانی است.

 

وی اضافه کرد: رویدادهای 13 آبان از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند که هر سال به همین مناسبت ورک‌شاپ و کارگاه‌های متفاوتی توسط حوزه هنری برگزار می‌شد اما امسال با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، این مجموعه را در فضای مجازی خدمت علاقه‌مندان و دوستداران هنر عرضه می‌کنیم.

 

باوی‌زاده تصریح کرد: هدف ما از برگزاری این نمایشگاه مجازی، معرفی و آشنایی نسل امروز به ویژه جوانان و نوجوان با رویدادهای 13 آبان و اقدامات و فعالیت‌های استکبار جهانی به است.

 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از امروز (دوشنبه 12 آبان) برپا شده و تا (شنبه 17 آبان) ادامه دارد یاد آور شد: علاقه‌مندان برای مشاهده این مجموعه می‌توانند به تارنمای حوزه هنری خوزستام به آدرس

www.artkhuzestan.ir مراجعه کنند.

 

 

کد خبر 989356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha