اتحاد شیعه و سنی مانع رسیدن دشمنان به اهداف تفرقه‌انگیز است

ماموستا محمد امین راستی گفت: اتحاد و یکپارچگی مسلمانان شیعه و سنی در جهان مانع رسیدن دشمنان به اهداف و سیاست ‌های تفرقه‌انگیز آنان است.

ماموستا محمد امین راستی عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور‌ امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اظهار کرد: اتحاد ثمره و رمز پیروزی مسلمانان در پیشبرد اهداف دینی و اسلامی است و مانع توطئه‌افکنی دشمنان خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه مشترکات مسلمانان در قبله، قرآن و پیامبر اکرم(س) خلاصه می‌شود، بیان کرد: با وجود این اشتراکات همدلی و اتحاد میان مسلمین منجر به ناامیدی و یاس همیشگی دشمنان خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمنان همیشه و در طول تاریخ به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمین بوده‌اند و سعی کرده‌اند با ایجاد  شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی زمینه‌ساز کمرنگ کردن دین مبین اسلام و وحدت بین مسلمانان باشند اما مسلمانان همواره با بصیرت و آگاهی پی به اهداف شوم دشمنان اسلام برده‌اند.

 

امام جمعه موقت سنندج عنوان کرد: دشمن می‌خواهد با تفرقه‌افکنی سیطره خود را بر امت اسلامی گسترش دهد اما مسلمانان باید با اتحاد و همدلی مانع رسیدن دشمنان به این هدف شوند.

 

ماموستا راستی اضافه کرد: خوشبختانه مسئله وحدت در ایران موضوعی کاملا حل شده است در کشور ما شیعه و سنی بدون هیچ مشکلی در کنار هم زندگی می کنند.

 

عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور در پایان اضافه کرد: امیدواریم مسلمانان با بصیرت و آگاهی بیشتر همچنان مایه یاس و ناامیدی دشمنان جهان اسلام شوند.

 

کد خبر 989401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha