توزیع ۵۰۰ بسته ارزاق و اعطای ۱۰۰ میلیون تومان وام به محرومان به همت اهالی   مسجد رسول اکرم(ص)

حجت‌الاسلام کدخدایی گفت: اهالی مسجد حضرت رسول اکرم (ص) همسو با فرمایش مقام معظم رهبری درباره کمک مومنانه طی مدتی که از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد در شش نوبت و در مجموع بیش از ۵۰۰ بسته ارزاق را میان نیازمندان توزیع کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین «مرتضی کدخدایی » در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه اهالی مسجد حضرت رسول اکرم (ص) جنت آباد شمالی با محوریت پایگاه بسیج این مسجد در همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در شهر تهران، دو شبکه پانصد لیتری خریداری و از طریق آن مواد ضد عفونی را میان نمازگزاران این خانه خدا و اهالی منطقه توزیع می کردند، اظهار کرد: اهالی مسجد رسول اکرم (ص) در دو حوزه ماسک نیز تهیه کردند، کار اول، تهیه لوازم دوخت ماسک و تحویل آن به زنانی بود که در منازل شان چرخ خیاطی داشتند. کار دوم، تهیه لوازم تولید ماسک و تحویل آن به خواهران بسیجی ای بود که در حوزه های مقاومت بسیج فعالیت دارند. در مجموع بیش از 12 هزار ماسک از این طریق تهیه و در مناسبت های مختلف میان گروه های هدف توزیع شد.

 

امام جماعت مسجد حضرت رسول اکرم (ص) (واقع در تهران، جنت آباد شمالی، شهرک مبعث، خیابان بهارستان نهم) افزود: ماسک های تهیه شده علاوه بر توزیع میان نمازگزاران این مسجد و نیازمندان، همراه با دستکش، مواضد ضد عفونی کننده و یکی دو هدیه دیگر در هفته دفاع مقدس در اختیار خانواده های 90 نفر از شهدا این مسجد قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد: اهالی مسجد حضرت رسول اکرم (ص) همسو با فرمایش مقام معظم رهبری درباره کمک مومنانه طی مدتی که از شیوع ویروس کرونا می گذرد در شش نوبت و در مجموع بیش از 500 بسته ارزاق را میان نیازمندان محله جنت آباد شمالی و مناطق کن، سلوقان و حکیمیه تهران توزیع کردند.

 

کدخدایی ادامه داد: کار دیگر ما تهیه 350 کارت خرید به منظور باز گذاشتن دست نیازمندان برای خرید از این طریق است تا هر جنسی را که لازم دارند از فروشگاه های طرف قرارداد خریداری کنند، این کارت ها هر چند وقت یک بار شارژ نیز می شوند.

 

وی افزود: اقدام دیگر ما در دوره شیوع ویروس کرونا اهدای وام به کارگران و سایر افرادی بود که در دوره شیوع ویروس کرونا از نظر اقتصادی دچار مشکل شدند که تاکنون، بیش از 100 میلیون تومان وام به افراد شناسایی شده تقدیم شد.

 

امام جماعت مسجد حضرت رسول اکرم (ص) در پایان خاطرنشان کرد: تمام کارهایی که در خدمت به نمازگزاران این مسجد و نیازمندان شهر تهران صورت گرفت با همکاری خیریه، هیئت امنا، پایگاه بسیج این مسجد و چند خیر انجام گرفت و انشاءالله این روند در عمل به فرمایش مقام معظم رهبری همچنان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 989414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha