بانگ «الله اکبر» ، تکبیر «یا محمدا» در کرمانشاه طنین انداز می شود

سروری، گفت: بانگ تکبیر الله‌اکبر، لبیک یا محمدا و مرگ بر آمریکا و مرگ بر فرانسه از فراز پشت بام‌ها و بلندگو های مساجد استان طنین‌انداز خواهد شد.

عباس سروری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت میلاد با سعادت پیامبر مهربانی و رحمت حضرت محمد (ص)، حضرت امام جعفر صادق(ع) ویوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با همکاری شهرداری ۸ نقطه از شهر کرمانشاه نیز بمناسبت هفته وحدت نور افشانی می شود.

 

وی با اشاره به توهین رئیس جمهور فرانسه به ساحت پیامبر افزود: مردم ولایتمدار استان امشب با سردادن ندای ملکوتی الله‌اکبر، لبیک یا محمدا و مرگ بر آمریکا انزجار خود را از گستاخی بی‌شرمانه سردمداران کفر و نفاق نسبت به مقدس ترین مقدسات مسلمانان جهان به نمایش خواهند گذاشت . 

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به برنامه های هفته وحدت و ۱۳ آبان ، گفت:تولید و انتشار محتوا و کلیپ‌های کوتاه در فضای مجازی، برگزاری نشست‌های تبیینی در فضای مجازی، فضاسازی و تبلیغات شهری با دیوارنویسی و نصب بنر با محتوا و پیام مناسب، تولید و پخش برنامه‌های تحلیلی و تبیین حوادث 13 آبان، مصاحبه با شخصیت‌ها و صاحب‌نظران استان با موضوع وحدت جوامع اسلامی و استکبار ستیزی، مصاحبه و نظرخواهی از مردم در مورد جنایات و نقشه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان اسلام و علت آشفتگی، اسلام هراسی و توهین های سردمداران کفرو نقاق به پیامبر بزرگ اسلام (ص) و وحشت آنان از گسترش اسلام‌گرایی در اروپا ، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی سیاسی در فضای مجازی، بزرگداشت شهدا در فضای مجازی  از برنامه های قابل اجرا در این ایام است.

 

سروری تصریح کرد: از برنامه‌های شاخص میلاد پیامبر اعظم اسلام (ص) و یوم الله ۱۳ آبان سخنرانی ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای است که رأس ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز سه شنبه از شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.

 

وی در پایان گفت: وضعیت کشور و استان بحرانی و قرمز و مردم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی ، زدن ماسک، توجه به هشدارها و محدودیت های کرونایی از تردد های غیر ضروری در اماکن عمومی بپرهیزند تا سلامتی خود و خانواده به خطر نیفتد.

کد خبر 989442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha