رشد فزاینده اسلام در آمریکا و اروپا باعث هراس دشمنان شده است

حجت الاسلام بابایی، رشد فزاینده اسلام در اروپا و آمریکا و صدور انقلاب را باعث هراس دشمنان دانست.

حجت الاسلام «محمدرضا بابایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، ضمن محکوم کردن توهین فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) گفت: هر وقت دشمن احساس کند اسلام در کشورشان فراگیر شده، دست به حرکات مذبوحانه می زند.

 

 

امام جمعه فردوس افزود: جسارت فرانسه و پشتیبانی رئیس جمهوری این کشور مبنی بر توهین به پیامبر اکرم(ص) باعث رشد اسلام گرایی در دیگر کشورها شده است.

 

 

حجت الاسلام بابایی اظهار کرد: بنای دشمنان بر اسلام هراسی است تا جلوی رشد فزاینده مسلمانان و صدور انقلاب را بگیرند در حالی که قافیه را باخته اند چرا که جوانان آن ها روشن شده اند.

 

 

وی به پیام مقام معظم رهبری به جوانان فرانسه اشاره کرد و افزود: بنا به سخنان ایشان فرانسه که خود را مهد آزادی می داند چگونه به کسی اجازه اظهار نظر در مورد واقعه ساختگی هولوکاست را نمی دهد و در صورت مشاهده فرد خاطی تنبیه و به زندان فرستاده می شود در حالی که به مقدسات یک و نیم میلیارد مسلمان توهین شده و کسی از این جنایت جلوگیری نکرد.

 

 

امام جمعه فردوس ضمن تبریک هفته وحدت، میلاد پیامبر اکرم(ص) و روز 13 آبان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضعیت قرمز شهرستان برنامه های امسال محدود شده و امروز مجموعه طلاب خواهر و برادر، روحانیون، مسئولان و اساتید حوزه در مراسمی محوری در مدرسه آیت الله قزوینی شرکت کردند.

 

 

حجت الاسلام بابایی با توجه به مشکل مطرح شده، از برگزاری مسابقه در زمینه زندگی پیامبر اکرم(ص) در هفته وحدت برای جوانان، دانشجویان و... در فضای مجازی خبر داد.

 

 

وی در ادامه به سالروز 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اشاره کرد و گفت: اسناد کشف شده در این جاسوس خانه، نشان دهنده این مهم بود که همه فتنه  ها از زیر سر استکبار جهانی بر می خیزد.

 

 

وی ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی یادآور شد: در طول دفاع مقدس 56 هزار محصل شهید تقدیم انقلاب شده است و جوانان ما باید قدردان ارزش های انقلاب باشند و زیر چتر ولایت مورد سفارش امام راحل(ره) به منویات و آرمان های امام (ره) و مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.

 

 

کد خبر 989448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha