اجرای تقاطع «جام جم»، فضای منظر شهری شیراز را نابود می کند

نظری گفت: اجرای تقاطع «جام جم» از بزرگراه «سپهبد شهید سلیمانی» به بلوار «جمهوری اسلامی» با ارتفاع چیزی نزدیک به هفت متر، فضای منظر شهری را نابود می کند و همچنین نقش چندانی در کاهش حجم ترافیک نیز ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید نظری» امروز (دوشنبه ١٢ آبان) در یک کنفرانس خبری مجازی با اشاره به اجرای تقاطع غیر همسطح «جام جم» در شیراز گفت: برای اجرای این تقاطع مشکل مالی نداریم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز افزود: تیم عمرانی شهرداری شیراز معتقد است این تقاطع باید اجرا شود اما اجرای این بزرگراه از ابتدا مورد تایید کارشناسان نبود.

وی اضافه کرد: اجرای تقاطع «جام جم» از بزرگراه «سپهبد شهید سلیمانی» به بلوار «جمهوری اسلامی» با ارتفاع چیزی نزدیک به هفت متر، فضای منظر شهری را نابود می کند و همچنین نقش چندانی در کاهش حجم ترافیک نیز ندارد.

نظری تاکید کرد: در حال بررسی بیشتری برای اجرای این تقاطع هستیم تا کمترین هزینه برای شهر را در پی داشته باشد.

وی با اشاره به وضعیت فعلی اداره مطالعات مدیریت بحران شهرداری بیان کرد: این اداره، اداره ضعیفی است و بیشتر کار مطالعاتی انجام می‌دهد و قابلیت هماهنگی ندارد.

نظری ادامه داد: ساختار باید اصلاح شود و یک ستاد مدیریت بحران در شهرداری تشکیل بگیرد شود که از عهده مدیریت بحران‌ها برآید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خرید باغ های قصردشت با قیمت ارزان گفت: کاربری زمین مهم نیست بلکه کاربری باغی برای شهرداری مهم است و قیمت گذاری توسط هیئت سه نفره به انجام می رسد که درصورت اعتراض مالک به قیمت در یک هیئت سه نفره کانون کارشناسان دادگستری نیز قیمت بررسی خواهد شد.

نظری تصریح کرد: این تصور که باغ در قصردشت قرار دارد و باید قیمت آن بالا باش از سوی برخی شهروندان درست نیست.

کد خبر 989461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha