آیین جشن میلاد پیامبر مهربانی ها در کانون «شهید یزدی» گراش برگزار می شود

آیین جشن و سرور سالروز میلاد حضرت ختمی مرتبت و امام جعفر صادق (ع) در کانون فرهنگی و هنری ‌«شهید احمد یزدی» شهرستان گراش برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از گراش، با فرارسیدن سالروز ولادت پیامبر خوبی ها حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و رئیس مذهب جعفری حضرت امام جعفر صادق (ع)، سراسر ایران اسلامی غرق در شور و شادی می شود.
 
 
اگرچه ویروس کرونا اجازه نمی دهد امسال همچون سال های گذشته آیین های جشن و سرور به شکل گسترده و با حضور پر شور و استقبال عظیم مردم در اقصی نقاط ایران اسلامی برگزار شود، اما هر کس به نوبه خود به نحوی نسبت به ساحت مقدس پیامبر رحمت و فرزند زاده اش حضرت امام جعفر صادق (ع) ابراز ارادت و احترام می کند.
 
 
شهرستان گراش نیز همزمان با این مناسبت عظیم و معنوی و همچنین آغاز هفته وحدت غرق در شور و شادی می شود؛ آیین جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) و سلاله پاکش حضرت امام صادق (ع) با حضور مردم مومن و ولایی گراش برگزار می شود.
 
 
این آیین روز دوشنبه ۱۲ آبان ماه و همزمان با نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام بخشایش پور، امام جمعه شهرستان گراش و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی و حضور پرشور مردم این دیار انجام می شود.
 
 
این مراسم به همت کانون فرهنگی و هنری «شهید احمد یزدی» مسجد «امام زین العابدین (ع)» شهرستان گراش و با مدیحه سرایی و مولودی خوانی «ابوالفضل رزمان»، از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار می شود.
 
 
اگرچه این مراسم به سبب شیوع بیماری کرونا در فضای باز مسجد برگزار می شود اما عوامل برگزار کننده مراسم از اهالی مسجد و علاقمندان حضور در این آیین جشن خواسته اند شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کرده و حتما از ماسک استفاده کنند.
 
 
این مراسم جشن به صورت زنده از صفحه کانون فرهنگی و هنری «شهید احمد یزدی» گراش نیز منتشر می شود.
 
خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.
کد خبر 989474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha