حرکت کاروان خودرویی توسط کانون شهدای کربلا دزفول

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای کربلا دزفول از حرکت کاروان خودرویی متشکل ۲۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به مناسبت هفته وحدت با حمل پرچم‌هایی مزین به نام رسول الله (ص) و امام صادق (ع) خبر داد.

«حجت‌الاسلام مصطفی محجوب‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: به مناسبت هفته وحدت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) حرکت کاروان خودرویی توسط کانون فرهنگی هنری شهدای کربلا دزفول انجام می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای کربلا افزود: در این مراسم بیش از 200 دستگاه خودرو و موتورسیکلت در قالب کاروانی با حمل پرچم‌های رنگی و مزین به نام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق )ع) امشب (دوشنبه 12 آبان) ساعت 21 از میدان مقاومت تا حرم مطهر سبزقبا (ع) دزفول حرکت می کنند.

 

وی اضافه کرد: این اقدامات فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ عشق به اهل‌بیت (ع) و محکوم کردن اقدام توهین‌آمیز رئیس جمهور فرانسه است و مردم با توجه به تعلق خاطر قلبی به اهل بیت (ع) از این آئین‌ها استقبال می‌کنند.

 

محجوب‌زاده با بیان اینکه این کاروان با پخش نواهای مذهبی، در بین مسیر اقدام به توزیع گل که توسط خیرین این شهرستان تهیه شده، می‌کند یاد آور شد: همچنین پنج هزار پوستر تحت عنوان عشاق محمد در بین راه توزیع می‌شود.

 

کد خبر 989485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha