صدور مجوز افزایش حضور نمازگزاران در ۱۰ مسجد سنگاپور

مجوز حضور تعداد بیشتری از نمازگزاران برای ادای نماز جمعه در ۱۰ مسجد سنگاپور از روز ۱۳ نوامبر صادر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « tnp.sg»،مجوز حضور تعداد بیشتری از نمازگزاران برای ادای نماز جمعه در 10 مسجد سنگاپور صادر شد.

 

بر این اساس 10 مسجد در سراسر سنگاپور اجازه دارند از 150 نمازگزار در هر نماز جمعه از روز 13 نوامبر (جمعه 23 آبان) پذیرایی کنند.

 

این مساجد شامل مساجد «الاصلاح»،«الاستغفار» و «دارالغفران» در شرق ، مساجد «النور»،«السیافه»،«یوسف اسحاق» در شمال، مساجد «آنگولیا» و «سلطان» در جنوب و مساجد «الخیر» و «معروف» در جنوب سنگاپور اشاره کرد.

 

دستورالعمل جدید به این امکان را برای هر مسجد فراهم می کند تا در جریان هر سه هفته برگزاری نماز جمعه از 450 نمازگزار پذیرایی کند.

 

شورای مذهبی اسلامی سنگاپور اعلام کرد : هدف این است که تا پایان سال جای میلادی محدودیت ها کمتر شود و تعداد شرکت کنندگان در هر نماز جمعه به 250 نفر برسد.

 

بر اساس دستورالعمل های وزارت فرهنگ ، جامعه و جوانان است از روز 13 نوامبر هر 150 نمازگزار که در یک نماز جمعه شرکت می کنند به سه گروه حداکثر 50 نفره تقسیم می شوند .


در تاریخ 26 سپتامبر «ادوین تانگ» وزیر فرهنگ ، جامعه و جوانان سنگاپور در این باره گفت: از روز سوم اکتبر به همه سازمان های مذهبی اجازه داده شد تا خدمات خود را برای 100 نفر از اعضای جامعه اسلامی ارائه کنند.

کد خبر 989540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha