ضرورت تولید محتوای مناسب ایرانی و اسلامی برای نوجوانان و کودکان

آیت الله نورمفیدی گفت: مسئولان فرهنگی نسبت به تولید محتوای مناسب برای نوجوانان و کودکان اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» عصر امروز(دوشنبه 12 آبان) در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره ملی داستانک قرآن و عترت اسلامی با محوریت وحدت اظهار کرد: نکات اساسی زیادی در قرآن کریم وجود دارد که باید در داستان نویسی به آن اهتمام شود.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان ضمن انتقاد به مسئولان فرهنگی برای عدم برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و کودکان ادامه داد: امروز بسیاری از نوجوانان ایرانی گرایشی به برنامه های کودک و  به بازی های ایرانی ندارند و علاقه مندی آنها به برنامه ها و تولید محتواهای غربی و خارجی است.

 

آیت الله نورمفیدی بیان کرد: دوره نوجوانی بهترین زمان شکل گیری شخصیت است و دشمن برای نوجوانان ما برنامه ریزی کرده و باید در این زمینه مسئولان فرهنگی تدابیر و برنامه ریزی منسجمی داشته باشند.

 

وی افزود: هزینه های زیادی برای حوزه فرهنگ و فرهنگ سازی در کشور اتفاق می افتد و در زمان بسیار مهم و حساسی قرار داریم و نیاز است در این مقطع به نوجوانان توجه بیشتری داشته باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان تاکید کرد: در برابر اقدامات فرهنگی دشمن برای دین گریزی تنها برنامه فرهنگی ما سینه زنی و نوحه خوانی است حال آنکه اقدامات فرهنگی ما باید ساماندهی شود و باید بیاندیشیم که برنامه های فرهنگی را چگونه در برابر این تهاجم های فرهنگی پیش ببریم.

 

آیت الله نورمفیدی افزود: مسئولان فرهنگی باید این فکر را القا کنند که چه مواردی برای جامعه نیاز است و نسبت به تولید محتوای فرهنگی اقدام کنند و در این مسیر صدا و سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نقش مهمی دارند.

 

 

کد خبر 989549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha