قدرت آمریکا در جهان رو به افول است

ایزدی با بیان اینکه قدرت آمریکا در جهان رو به افول است گفت: تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی نشان از شکست های پی در پی آمریکا در منطقه دارد.

«رسول ایزدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ۱۳ آبان را روز فرو ریختن هیمنه آمریکایی ها در ایران و سراسر دنیا دانست و اظهار کرد: اگر آمریکایی‌ها در لانه جاسوسی باقی می‌ماندند، بدون تردید انقلاب اسلامی عمر ۴۰ ساله نمی‌کرد و در همان دهه اول انقلاب، عمر انقلاب تمام می‌شد.

مسئول بسیج دانش آموزی سنگر ۱۳ آبان را سالروز سه رویداد مهم تاریخ ایران اسلامی، «تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان توسط رژیم ستم شاهی در سال ۱۳۵۷(روز دانش آموز) و تسخیر سفارت آمریکا (لانه جاسوسی) در سال ۱۳۵۸» عنوان کرد و افزود: آمریکایی ها در سفارت خانه خود در ایران توانسته بودند با برخی از مسئولان ارتباط گرفته و قصد داشتند تا علیه انقلاب اقدام کنند.

وی گفت: بعضی از این مسئولان از سر سادگی و برخی دیگر به دلیل انحراف در اعتقادات، فکر می‌کردند که رابطه با آمریکا به جایی می‌رسد و می توانند در ادامه در جایگاه قدرت بمانند.

ایزدی ادامه داد: برخی مسئولان به ظاهر انقلابی ما از تسخیر لانه جاسوسی به وحشت افتادند و با ادامه آن مخالف بودند و توصیه به آزادی گروگان ها و بازگشت آمریکایی‌ها به لانه داشتند و برخی نیز بروز نمی‌دادند ولی بعدها در گفته‌های آنها این مسئله نمایان شد.

وی تصریح کرد: جوانان انقلابی و پیرو خط امام تحمل دیدن حرکت های خطرناک و منحرف شدن از انقلاب اسلامی را نداشتند.

ایزدی افزود: تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی نشان از شکست‌های پی در پی آمریکا در منطقه دارد و آخرین حربه دشمن یعنی جنگ اقتصادی هم به شکست می انجامد.

وی اظهار کرد: این روز‌ها شاهد افول قدرت و هیمنه پوشالی آمریکا هستیم و چون  تحت تاثیر جنگ رسانه‌ای دشمن قرار داریم و به همین دلیل باور افول آمریکا کمی سخت به نظر می‌رسد.

ایزدی در ادامه به برنامه های اجرایی در این ایام اشاره کرد و گفت: دیدار از خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا، مشارکت در نماز جمعه، مراسم یاد بود شهید سلیمانی، ویزیت رایگان در روستاهای محروم بخش، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری چندین مسابقه در بستر فضای مجازی، تجمع محدود دانش آموزان در روز 13 آبان از جمله برنامه های بسیج دانش آموزی سنگر است که تمامی برنامه ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام می شود.

کد خبر 989573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha