​امروز رئیس جمهور فرانسه منفورترین شخصیت در جهان اسلام است

حجت الاسلام ولی نژاد اقدام شنیع رئیس جمهور فرانسه در اهانت به پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) را محکوم کرد و گفت: امروز رئیس جمهور فرانسه منفورترین شخصیت در جهان اسلام است.

حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» ضمن محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) و حمایت رئیس جمهور فرانسه از این اقدام شنیع به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: دنیای غرب همیشه ادعای احترام به افکار عمومی و اهمیت به دموکراسی را دارد و موجب تعجب است که با وجود این ادعا، رئیس جمهور فرانسه به افکار عمومی احترام نگذاشته و به مقدسات اسلام اهانت کرده است!

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: رئیس جمهور فرانسه برای یک و نیم میلیارد نفر جمعیت مسلمان در جهان که مرید و معتقد پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) هستند احترام قائل نشده است این در حالی است که اگر آنها قائل به اجرای دموکراسی و احترام به دیگران هستند باید به اعتقادات مسلمانان نیز احترام بگذارند.

 

وی بیان کرد: آیا غربی ها اجازه می دهند که به مقدسات آنها اهانت شود و یا به مسئله هلوکاست پرداخته شود، چرا رئیس جمهور فرانسه جرئت پیدا می کند به پیامبر مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) و اعتقادات یک و نیم میلیارد نفر مسلمان بی احترامی کند؟

 

حجت الاسلام ولی نژاد اضافه کرد: واقعیت آن است که دنیای غرب چیزی ندارد که بر آن تکیه کند و یا به آن ببالد و تمامی مقدسات و باورهای خود را به هم ریخته و اعتقادات خود را زیر پا گذاشته است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان حمایت رئیس جمهور فرانسه از اهانت به ساحت پیامبر مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) را یک خیانت فاحش برشمرد و ابراز داشت: امروز رئیس جمهور فرانسه منفورترین شخصیت در جهان اسلام است و سخن نسنجیده و احمقانه خود را به نام یک کشور تمام کرده و امروز مسلمانان علاوه بر وی به کشور فرانسه نیز نفرت پیدا کردند.

 

وی متذکر شد: مسلمانان در اظهارات، تجمعات و بیانیه های خود در سطح بین المللی اقدام رئیس جمهور فرانسه را خطای بسیار بزرگ و نابخشودنی دانستند و شدیداً آن را محکوم کردند.

 

کد خبر 989580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha