برپایی مسابقه طراحی لوگو قرارگاه فرهنگی مکتب «حاج قاسم سلیمانی» به مناسبت هفته وحدت

رحمانی با اشاره به اهمیت تبیین جایگاه رفیع شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مسابقه طراحی لوگو قرارگاه فرهنگی مکتب «حاج قاسم سلیمانی» به مناسبت هفته وحدت برگزار می شود.

« امیر رحمانی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند فعالیت قرارگاه فرهنگی و جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی در البرز گفت: از محورهای برنامه ریزی شده در این قرارگاه، برپایی مسابقه طراحی لوگوی ویژه سردار دل ها به مناسبت هفته وحدت است.

 

مدیر قرارگاه فرهنگی و جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: مسابقه طراحی لوگو قرارگاه فرهنگی مکتب «حاج قاسم سلیمانی» را به منظور اشاعه فرهنگ و مکتب ایشان طراحی کرده است. 

 

به گفته رحمانی، ارائه ایده های فرهنگی در زمینه آشنایی نوجوانان و جوانان با مکتب سلیمانی یکی از محورهای اصلی فعالیت های قرارگاه های فرهنگی و جهادی است. 

 

وی ادامه داد: به منظور تبیین جایگاه شهید حاج قاسم سلیمانی از تمامی کسانی که دارای نظر و ایده در این زمینه ها هستند، دعوت به عمل می آید.

 

مدیر قرارگاه فرهنگی و جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را به صورت حضوری به آدرس معاونت فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز واقع در چهارراه طالقانی، پارکینگ طبقاتی شهرداری، طبقه 4 تحویل دهند و یا از طریق فضای مجازی به شماره 09353284718ارسال کنند.

 


 

کد خبر 989583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha