امسال راهپیمایی ۱۳ آبان در چهارمحال و بختیاری برگزار نمی‌شود

انصاری گفت: به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا در استان و وضعیت قرمز تمامی مناطق استان و بر اساس مصوبه هشتم آبان ماه ستاد استانی کرونا، امسال راهپیمایی ۱۳ آبان برگزار نمی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «موسی انصاری» امروز (دوشنبه ۱۲ آبان) در جلسه بزرگداشت ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی و هفته وحدت که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: به منظور بزرگداشت این روز از فضای رسانه ای، فضای مجازی و تبلیغات محیطی و بهره گیری از ظرفیت های نرم افزاری و دستگاه های دولتی با هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی استفاده می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حمایت از گفتمان مقاومت و تاکید بر مواضع استکبار ستیزی ملت ایران را هدف اصلی ایام الله ۱۳ آبان عنوان کرد و گفت: این روز که به عنوان روز مبارزه با استکبار است، به عنوان گفتمان واقعی مردم ایران در تمام لایه های جامعه به عنوان یک فرهنگ تبیین شود.

 

انصاری تصریح کرد: برنامه نورافشانی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ای، برگزاری مسابقات و برنامه های مختلف در فضای مجازی، فضا سازی محیطی در محله ها و خیابان ها و ادارات برای تبیین گفتمان استکبار ستیزی از برنامه های پیش بینی شده برای بزرگداشت این روز در نظر گرفته شده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، استکبار ستیزی را از آرمان‌های مهم ایران اسلامی دانست و افزود: امروز به برکت این فرهنگ جبهه مقاومت در منطقه شکل گرفته و با تقویت وحدت و مقاومت در برابر دشمنان اسلام می‌توان برنامه های استکبارستیزی را با موفقیت بیشتری پیگیری کرد.

 

کد خبر 989588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha