برخورد شدید با هرگونه گرانفروشی، کم فروشی و احتکار در صومعه‌سرا

سیدمحمدی با تاکید به تشدید نظارت و بازرسی بر بازار گفت: با هرگونه گرانفروشی، کم فروشی و احتکار به شدت برخورد می‌کنیم.

«سیدجلال سیدمحمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با اشاره به نگرانی‌ها و تماس‌های مردمی مبنی بر کمبود ارزاق عمومی دراین شهرستان اظهار کرد: در پاسخ مطالبات و رفع دغدغه به حق مردم همه ظرفیت شهرستان را برای تامین ارزاق مایحتاج عمومی به کار گرفته‌ایم.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه باید با کنترل بازار، کمک مردم، دوری از هیجان و جو کاذب شاهد آرامش و امنیت روانی جامعه باشیم افزود: همه دستگاه‌ها در کنار هم تلاش می‌کنند نگرانی‌های موجود کاهش داده شود.

 

وی با تاکید به تشدید نظارت و بازرسی بر بازار گفت: با هرگونه گرانفروشی، کم فروشی و احتکار به شدت برخورد می‌کنیم.

 

سیدمحمدی با اشاره به اینکه در زمان حاضر هیچ گونه کمبود کالاهای اساسی به ویژه روغن در این شهرستان وجود ندارد تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته در روز (دوشنبه ١٢آبان) ۵ تن روغن در 2 فروشگاه افق کوروش این شهرستان توزیع شد.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه کارخانه تولید روغن کندوج صومعه‌سرا یکی از ظرفیت‌های خوب استان و این شهرستان است اظهار کرد: در راستای رفع نگرانی‌های مردم و طبق هماهنگی‌های به عمل آمده این کارخانه در شهرک صنعتی به یک عنوان فرصت با افزایش ظرفیت تولید، روغن مورد نیاز شهرستان را تامین وبازار را متعادل می‌کند.

 

وی با بیان اینکه در همین راستا روز (چهارشنبه ۱۴آبان) بیش از ١۵ تن روغن ازطریق کارخانه کندوج به بازار تزریق می‌شود افزود: همچنین با رایزنی‌های صورت گرفته با یکی از کارخانه‌های تولید روغن در شهرک صنعتی رشت، ١٢ تن روغن  تامین و طی چند روز آینده در سطح شهرستان صومعه‌سرا توزیع خواهد شد.

 

سیدمحمدی با تاکید بر الزام نظارت مستقیم اداره صمت بر توزیع، رصد و کنترل بازار، گفت:خوشبختانه در خصوص توزیع مرغ مشکلی وجود ندارد هم اکنون مرغ به قیمت مصوب ۱۹هزار و ۱۰۰ تومان در سطح شهرستان درحال توزیع است.

 

وی خاطرنشان کرد: طبق رصد و بازرسی‌های صورت گرفته کمبود مرغ در شهرستان صومعه‌سرا نداریم و روزانه ۱۱ تن مرغ مورد نیاز شهرستان تهیه و به قیمت مصوب در بازار توزیع می‌شود.

کد خبر 989617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha