هیمنه پوشالی آمریکا در ۱۳ آبان در هم شکست

شاهکویی گفت: هیمنه پوشالی آمریکا در روز تاریخی و حماسی ۱۳ آبان در هم شکست.

«محمد حسین شاهکویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، اظهارکرد: یوم الله ۱۳ آبان برگ زرینی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران است.

 

فرماندار تالش افزود: این روز تاریخی نماد استکبارستیزی، مقابله با استبداد و پایداری ملت بزرگ ایران در راستای تحقق ارزش ‌های والای ایران اسلامی است.

 

وی تصریح کرد: بدون تردید همبستگی مردم مسلمان و انقلابی و خروش دانش ‌آموزان و دانشجویان با هوشیاری، بصیرت و پیروی از حضرت امام خمینی (ره)، هیمنه پوشالی آمریکا را در این روز تاریخی و حماسی در هم شکست و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.

 

شاهکویی با بیان اینکه یوم الله ۱۳ آبان یادآور رویدادهای مهم و سرنوشت ساز در تاریخ پرفراز و نشیب نهضت انقلاب اسلامی است، گفت: این روز نماد تسلیم ناپذیری، اقتدار و صلابت ملت در پیشگاه جهانیان است.

 

عالی ترین نماینده دولت در تالش افزود: یوم الله ۱۳ آبان، یادآور حماسه ‌ها، ایثار و فداکاری ‌های فرزندان دلیر انقلاب و درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش‌ آموزان در سرتاسر جهان است تا با ابرقدرت‌ های چپاول ‌گر به مبارزه بی ‌امان بپردازند.

 

شاهکویی خاطرنشان کرد: کشورهای استکباری به بن بست رسیده ‌اند و ان شاء الله روزی شاهد نابودی جبهه استکبارجهانی در دنیا خواهیم بود.

کد خبر 989661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha