کانون های فرهنگی و هنری مساجد جهرم میزبان جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) شدند

نعمت اللهی گفت: جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به میزبانی کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم برگزار شد.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در سالروز ولادت پیامبر مهر و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام ششم شیعیان جهان، حضرت امام جعفر صادق (ع) آیین ها جشن و سرور در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: این آیین باحضور پرشور اهالی مسجد و اعضای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار شد که در این مراسم حجت الاسلام «محمدامین فتاحی» سخنرانی کرد و مداحان اهل بیت (ع) نیز به مولودی خوانی پرداختند.

 

وی همچنین به آیین جشن میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) در کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» اشاره کرد و گفت: برگزاری جشن میلاد حضرت رسول (ص) و امام صادق (ع) از سوی کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» به صورت هیئت سیار خودرویی با پخش مداحی و مولوی در سطح محله انجام شد.

 

نعمت اللهی ادامه داد: تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی جهت محرومین و آسیب دیدگان از کرونا از جمله اقدامات برنامه ریزی شده این کانون فرهنگی و هنری در سالروز میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) بود.

 

وی برپایی ایستگاه صلواتی به همراه پخش مولودی و مداحی از جمله برنامه های این کانون دانست و اظهار کرد: همچنین توزیع هدایای فرهنگی میان مردم و پشت نویسی خودروها به ذکر مقدس پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) از دیگر فعالیت های فرهنگی کانون «انصارالحجه» همزمان با سالروز ولادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم با اشاره به میزبانی کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» از آیین جشن باشکوه میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع)، عنوان کرد: این برنامه با مولودی خوانی و مدیحه سرایی «فرشید میرزایی» از مداحان اهل بیت (ع) و استقبال خوب اعضای جوانان و نوجوان این کانون فرهنگی و هنری برگزار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: نظیر چنین مراسمی در کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل العباس (ع)» با سخنرانی «حسن زارع» از اساتید دانشگاه و مداحی مداحان اهل بیت (ع) برگزار شده است.

 

نعمت اللهی در پایان گفت: همچنین برنامه جشن و سرور میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» نیز با سخنرانی حجت الاسلام «کارگرفرد» و مداحی «علیرضا عطایی» و حضور گرم و پرشور اهالی مسجد و اعضای این کانون برگزار شده است.

 

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

کد خبر 989664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha