توهین به پیامبر مسلمانان  بیانگر بن بست فکری دشمنان اسلام است

حجت الاسلام جباری گفت: توهین به اسلام و حضرت محمد(ص) بیانگر جهل و نادانی دشمنان اسلام و به بن بست رسیدن فکری آنان است.

حجت الاسلام «سیدعربعلی جباری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: برطرف کردن اختلافات و افزایش اتحاد و همبستگی میان شیعه و سنی، موجب مایوس شدن دشمنان و خنثی کردن توطئه آن‌ها می‌شود.

 

امام جمعه بهشهر افزود: همه ما تابع قرآن هستیم و این یک نقطه مشترک بین همه مسلمانان است و قرآن تاکید و سفارش به وحدت و انسجام دارد.

 

وی با بیان اینکه قرآن کریم شخصیت نبی مکرم اسلام (ص) را یک شخصیت جهانی می داند، خاطر نشان کرد: آدم و همه انبیا در روز قیامت در تحت لوا و پرچم خاتم انبیا حضرت محمد مصطفی(ص) هستند و دین رسول اکرم(ص) تکمیل کننده ادیان مختلف الهی است.

 

حجت الاسلام جباری گفت: توهین به اسلام و حضرت محمد(ص) بیانگر جهل و نادانی دشمنان اسلام و به بن بست رسیدن فکری آنان است.

 

امام جمعه بهشهر اضافه کرد: شناخت رسول خدا(ص) مهم است و اگر شناخت دقیقی از رسول خوبی ها و مهربانی ها محمد مصطفی(ص) داشته باشیم؛ اختلافی وجود نخواهد داشت.

 

وی با اشاره به روایات و احادیث گفت: پیامبر اکرم(ص) شخصیتی است که خداوند متعال می فرماید: اذیت پیامبر(ص)، اذیت من است و تبعیت از پیامبر(ص)، تبعیت از من است.

 

حجت الاسلام جباری در پایان تاکید کرد: اختلاف در بین همه مردم و مسلمانان نکوهیده است و نباید باشد و باید توجه شود که در این راستا با تمام توان برای حفظ وحدت تلاش شود.

کد خبر 989717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha