نمایشگاه« آمریکا، منفی بیست» در آستارا برپا شد

به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مجموعه نمایشگاه عکس و پوستر با عنوان« آمریکا منفی بیست» در بندر آستارا برپا شد.

«محمد پورحنیفه» امروز(سه شنبه، ۱۳ آبان) در آیین افتتاح نمایشگاه «آمریکا، منفی بیست» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: در این نمایشگاه ۵۰ عکس و پوستر با موضوع استبکارستیزی و معرفی دلایل نابودی تدریجی آمریکا به معرض نمایش گذاشته شده است.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر آستارا به برپایی غرفه نقاشی کودکان و نوجوانان در قالب این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: در این غرفه دانشجویان و دانش آموزان بسیجی کودکان و نوجوانان را با زبان کودکانه و نوجوانانه با معنای استکبار و چرا مرگ بر آمریکا آشنا کرده و آنان نیز با موضوع استکبار نقاشی می کشند.

 

وی تصریح کرد: به کودکان و نوجوانانی که در این غرفه نقاشی می کشند جوایزی اهدا می شود.

 

پورحنیفه گفت: همچنین در قالب نمایشگاه«آمریکا، منفی بیست» غرفه خوشنویسی برپا شده و هنرمندان این رشته با مضامین استکبارستیزی خط به رشته تحریر در می آورند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر آستارا از برگزاری میز گفت و گو سیاسی با عنوان«چرا مرگ بر آمریکا» در قالب برپایی نمایشگاه خبر داد و گفت: در این میز گفت و گو مردم و کارشناسان سیاسی شهرستان آستارا حضور یافته و چرا مرگ بر آمریکا را برای مردم روشنگری می کنند.

 

وی افزود: پرسش و پاسخ و مصاحبه با شرکت کنندگان از دیگر برنامه هایی است که در قالب برگزاری میز گفت و گوی سیاسی انجام می شود.

 

پورحنیفه با بیان اینکه در این نمایشگاه برشورهای فرهنگی و عکس با موضوع استکبار ستیزی بین شهروندان توزیع می شود، تصریح کرد: همچنین در این نمایشگاه سرود با موضوع استبکار ستیزی اجرا می شود.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر آستارا خاطرنشان کرد: نمایشگاه« آمریکا، منفی بیست» به همت بسیج دانشجویی و دانش آموزی و همکاری آموزش و پرورش، شهرداری، فرمانداری، سپاه ناحیه و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در آستارا برپا شده است.

کد خبر 989724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha