کتاب آثار منتخب دومین جشنواره داستان نویسی رضوی به زبان ترکی رونمایی شد

کرباسی گفت: همزمان با هفته وحدت کتاب آثار منتخب دومین جشنواره داستان‌نویسی رضوی به زبان ترکی در استان زنجان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان مقارن با ایام هفته وحدت و میلاد با سعادت رسول خدا حضرت محمد مصطفی(ص) و امام به‌حق‌ ناطق‌ جعفر بن محمد الصادق(ع) و در آستانه ۱۴ آبان ۹۹ روز فرهنگ عمومی، از کتاب آثار منتخب دومین جشنواره داستان‌نویسی رضوی به زبان ترکی در استان زنجان رونمایی شد.

 

فاطمه کرباسی ادامه داد: لینک پی‌ دی‌ اف کتاب آثار منتخب دومین جشنواره داستان‌نویسی رضوی به زبان ترکی استان زنجان از طریق آدرس https://t.me/Zanjanccan/12091در دسترس است.

 

 

وی با بیان اینکه دومین جشنواره داستان نویسی رضوی به زبان ترکی همزمان با دهه کرامت در سه رده سنی سنی زیر ۱۵ سال، ۱۵ تا ۲۹ سال و بالای ۲۹ سال برگزار شد، ادامه داد: ۲۴۹ اثر از سراسرکشوردر ۳ بخش داستان بلند، کوتاه و بسیار کوتاه به دبیرخانه ارسال شده بود که پس از ارزیابی‌ها ۲۸ نفر منتخب شناخته شدند.

 

کرباسی خاطرنشان کرد: سبک زندگی و سیره زندگی امام رضا (ع)، تعالیم و آموزه‌های رضوی با رویکرد کار، تلاش، رونق تولید و خدمات‌رسانی، آثار هجرت امام رضا (ع) به ایران، خاندان، اصحاب و یاران امام رضا (ع)، فرهنگ زیارت، امام رضا (ع)، خانواده، کودکان و نوجوانان از محور‌های این جشنواره بود که آثار منتخب درقالب کتاب به چاپ رسید.

 

کد خبر 989819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha