بیش از ۱۶ میلیارد ریال برای کمک به خانوارهای آسیب دیده از ویروس کرونا هزینه شد

فرمانده سپاه بشرویه با بیان اینکه بیش از ۱۶ میلیارد ریال برای کمک به خانوارهای آسیب دیده از ویروس کرونا هزینه شد، گفت: در این راستا ۴هزار و ۱۴۵ بسته معیشتی و ۱۴هزار و ۷۲۵ بسته تحصیلی بین نیازمندان این شهرستان توزیع کردیم.

سرهنگ «مهدی حسنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای طرح مواسات و کمک های مومنانه در سه مرحله توانستیم این طرح را در شهرستان بشرویه اجرا کنیم.

 

 

فرمانده سپاه بشرویه با بیان اینکه مرحله اول کمک های مومنانه در این شهرستان طی دهه ولایت و امامت برگزار شد، افزود: در این مرحله یک هزار و 950 بسته غذایی و 2هزار و 185 بسته تحصیلی بین نیازمندان و محرومان این شهرستان توزیع کردیم.

 

 

وی در ادامه بیان کرد: در مجموع در این مرحله 7میلیارد و 724 میلیون ریال هزینه شده است و توانستیم به یک هزار و 500 خانوار نیازمند و آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا کمک هایی داشته باشیم.

 

 

سرهنگ حسنی با اشاره به مرحله دوم کمک های مومنانه گفت: این مرحله در دهه اول ماه محرم برگزار شده و 12هزار و 110 بسته تحصیلی و یک هزار و 595 بسته غذایی بین خانوارهای نیازمند این شهرستان توانستیم توزیع کنیم.

 

 

فرمانده سپاه بشرویه در ادامه عنوان کرد: در این مرحله یک هزار و 585 خانوار از کمک های مومنانه بهره مند شدند و طی اجرای این مرحله از کمک های مومنانه در بشرویه 8میلیارد و 888 میلیون ریال هزینه کردیم.

 

 

وی با توجه به اینکه در مرحله سوم کمک های مومنانه یک میلیارد ریال برای کمک به خانوارهای نیازمند و محروم این شهرستان هزینه شد، ادامه داد: در راستای اجرای این مرحله 600 بسته معیشتی و 430 بسته تحصیلی بین یک هزار خانوار توانستیم توزیع کنیم.

 

 

سرهنگ حسنی در پایان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۶ میلیارد ریال در راستای اجرای کمک های مومنانه هزینه کردیم، اظهار کرد: یک مرحله دیگر از کمک های مومنانه را در دستور کار داریم و هنوز تعداد بسته های معیشتی و تحصیلی آن مشخص نشده است و امیدواریم بتوانیم گره ای از مشکلات نیازمندان باز کنیم.

 

کد خبر 989826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha