۶ تیم در اجرای طرح آمران سلامت لنگرود فعالیت می کنند

صفری گفت: پنج تیم سیار و یک تیم ثابت با هدف کم کردن شدت شیوع کرونا در سطح شهرستان با حضور در میادین پرتردد، آموزش صحیح پروتکل های بهداشتی را ارائه می دهند.

« الیاس صفری » از اجرای طرح آمران سلامت در شهرستان لنگرود خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: طرح آمران سلامت به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب با شعار "جامعه را به رعایت پروتکلهای بهداشتی دعوت می‌کنیم" در شهرستان لنگرود آغاز شد که اعضای فعال جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان لنگرود ارائه خدمت و آموزش به مردم را بر عهده دارند.

 

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان لنگرود با بیان این اینکه این طرح از ۵ آبان آغاز شده و تا فردا ( ۱۵ آبان) ادامه دارد، افزود: با هدف کم کردن شدت شیوع کرونا در سطح شهرستان با حضور در میادین پرتردد ،مراکز تامین مایحتاج زندگی  مردم مانند بازارهای هفتگی و خانه های هلال آموزش صحیح پروتکل های بهداشتی ارائه می شود.

 

صفری ادامه داد: پنج تیم سیار و یک تیم ثابت شستن صحیح دست،  نحوه صحیح استفاده از ماسک و تذکر لسانی به کسانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، به شهروندان ارائه می دهند.


وی از اهدای ماسک به اقشار آسیب پدیر جامعه خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح ابتکاری استفاده از متد جدید نرم افزاری (مختصات جی پی اس)توسط تیم سیار انجام می شود که این برنامه به تیم سیار آمران سلامت امکان می دهد که برای انجام وظایف و فعالیت های انسان دوستانه  مدیریت مسیرهای مناسب مورد نظر و همچنین نشان دادن مسافت تقریبی،زمان و سرعت فعالیت بدون طی کردن مسیر تکراری در حین کار عکس برداری کنند.

 

 

کد خبر 989987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha