دادستانی با هرگونه ناهنجاری برخورد می کند

جاذب گفت: دادستانی شهرستان آستارا با هرگونه جرم و ناهنجاری برخورد و به شکایات رسیدگی می ‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عباس جاذب» امروز(چهارشنبه، ۱۴ آۤبان) در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهارکرد: آمار جرائم در آستارا بالا رفته و جرح عمدی در رتبه نخست جرائم در این شهرستان قرار دارد.

 

دادستان عمومی و انقلاب بندر آستارا با بیان اینکه توهین و تهدید در رتبه های بعدی جرائم قرار دارند، افزود: این جرائم شامل فضای حقیقی جامعه و فضای مجازی است.

 

وی افزایش خشونت و ضرب و جرح در جامعه را خطرناک دانست و تصریح کرد: نیازمند یک برنامه ریزی در این حوزه هستیم که فرهنگ صلح و سازش را در بین مردم نهادینه کرده و بالا ببریم تا جرائم کاهش یابند.

 

جاذب با اشاره به اینکه دادستانی شهرستان آستارا با هرگونه جرم و ناهنجاری برخورد و به شکایات رسیدگی می ‌کند، گفت: در زمینه برخورد با فعالیت غیر مجاز برخی تالار باغ ها در آستارا، باید قانون به صورت کامل اجرا شود و این اماکن غیر مجاز قطعا بسته می شوند.

 

*کارگاه های آموزشی با موضوع سواد رسانه ای در آستارا برگزار شود

«بهزاد قنبری» نیز در این جلسه خواستار برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع سواد رسانه ای در شهرستان آستارا شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه برخی گروه ها با عناوین کوهنوردی، طبیعت گردی و گردشگری اقدام به برگزاری برنامه در این شهرستان کرده و بی بند و باری را ترویج می کنند، افزود: باید با این گروه ها در چارچوب قانون برخورد شود.

 

قنبری خاطرنشان کرد: ما سالروز سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را پیش رو داریم و باید برای ایام شهادت این بزرگوار برنامه ریزی خوبی صورت گیرد.

کد خبر 990012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha