پیشگیری از آسیب های فضای مجازی نیازمند فعالیت های زیربنایی است

رضایی با بیان اینکه ساماندهی فضای مجازی مطالبه جدی همه گروه ها و اقشار است، گفت: مقابله و پیشگیری در این حوزه نیازمند فعالیت های زیربنایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عباسعلی رضایی» امروز(14آبان) در نشست شورای فرهنگ عمومی استان مازندران با بیان اینکه این خطه به اذعان دانشگاه علوم پزشکی در ردیف استان های پرخطر از نظر گسترش کرونا قرار دارد و باید از برپایی هرگونه تجمع بالای 20 نفر در ساری اجتناب کرد و گفت: در حوزه شیوع ویروس کرونا اوضاع خوبی نداریم درست است که وضعیت قرمز است اما حاد نیست، تعداد فوتی ها و ویزیت شدگان و بستری شده‌ها نگران کننده است.

 

فرماندار ساری به شیوه کرونا و اوج‌گیری این بیماری منحوس در استان مازندران به‌ویژه ساری اشاره کرد و ادامه داد: مردم از حضور در اماکن پرتردد و جمع‌ها پرهیز کنند. برای رفتن به سفرهای غیرضروری برنامه‌ریزی نکنند.

 

وی بیان کرد: اگر مرکز استان اینطور باشد مابقی شهرها به طبع اوضاع بدتری را دارند، امیدواریم در همه حوزه‌ها برخورد مناسبی داشته باشیم، توقعم این است که تعداد افراد حاضر در جلسات به زیر ۲۰ نفر برسد.

 

رضایی با تاکید براینکه در بحث مهار کرونا همه باید مدیریت کنند، گفت: در یک روز هر  سه دقیقه یک نفر فوتی داشته باشیم زنگ خطر است، امیدواریم مشکلات اضافه نشود.

 

فرماندار مرکز مازندران در خاتمه  با بیان اینکه ساماندهی فضای مجازی مطالبه جدی همه گروه ها و اقشار است، افزود:مقابله و پیشگیری در این حوزه نیازمند فعالیت های زیربنایی است.

کد خبر 990022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha