موضوع محیط زیست برای مجلس از اهمیت ویژه ای برخوردار است

رفیعی با تاکید بر اینکه مسئله محیط زیست مطالبه به حق مردم است، گفت: بر همین اساس موضوع محیط زیست برای مجلس نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سمیه رفیعی» عصر(۱۴ آبان) در مراسم آغاز عملیات اجرایی  تصفیه خانه سپتاژ گفت:یکی از تجربه های خوبی که در مشهد در حوزه محیط زیست شاهد آن هستیم این است که برای این مهم، به مدیریت واحدی دست یافته اند، زیرا مهم ترین چالش و مشکل ما در کارها نبود مدیریت یکپارچه و جامع است.

 

رئیس فراکسیون محیط زیست و منابع طبیعی مجلس افزود: همه ما آثار سو بی توجهی به محیط زیست را دیده ایم و اکنون این دولت و مردم هستند که هزینه آن را پرداخت می کنند. رفیعی اضافه کرد: امروز بر کسی پوشیده نیست که اگر به محیط زیست بی توجهی شود هزینه آن را چندین برابر در جای دیگری باید پرداخت کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه مسئله محیط زیست مطالبه به حق مردم است، خاطرنشان کرد: برهمین اساس موضوع محیط زیست برای مجلس نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

رفیعی با بیان اینکه مدیریت کردن منابع آب یک چالش در کشور است، اظهارکرد: اکنون شاهد تولید ۳۳ میلیون مترمکعب فاضلاب در کشور هستیم که معتقدم یک فاجعه است که با توجه به اهمیت این موضوع توجه ویژه مدیریت شهری مشهد و استانداری خراسان رضوی به بحث تصفیه فاضلاب اتفاق خوشایند و قابل تقدیری است.

کد خبر 990073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha