بسته‌های معیشتی ویژه هنرمندان در چند مرحله توزیع شده است

رجبی گفت:از ابتدای بحران کرونا تاکنون برنامه‌های مختلفی در راستای تجلیل از مدافعان سلامت و حمایت از هنرمندان تویط بسیج هنرمندان خراسان رضوی اجرا شده است و در ۹ ماهه کرونایی توزیع بسته‌های معیشتی ویژه هنرمندان را در چند مرحله داشته‌ ایم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علی ‌اصغر رجبی» شامگاه(۱۴ آبان) در محفل هنرمندان خراسان رضوی و واکنش جامعه هنری به توهین‌کنندگان به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)، اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام خاتم پیامبران هستند و در راس همه اعتقاد به همه انبیاء اعتقاد به پیامبر اکرم(ص) است و نام احمد نام جمله انبیاء است.

 

رئیس بسیج هنرمندان خراسان رضوی با اشاره به اینکه توهین به مقدسات همواره محکوم بوده و تحت هیچ شرایطی قابل پذیرش نیست، افزود: هنرمندان خراسان رضوی همچون دیگر گروه‌های جامعه در پاسخ به گستاخی نشریه فرانسوی به ساحت مقدس حضرت محمد(ص) و تائید رئیس جمهور پلید فرانسه با برپایی محفلی باشکوه به نام پیامبر اکرم(ص) این اقدام ننگین را به‌شدت محکوم کردند.

 

وی تاکید کرد: شعرا و هنرمندان تجسمی و اعضای بسیج هنرمندان خراسان رضوی در فضاهای حقیقی و مجازی اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام، حضرت محمد(ص) را با زبان هنر که بهترین زبان برای انتقال پیام است محکوم کردند.

 

رجبی با بیان اینکه از ابتدای بحران کرونا تاکنون بسیج جامعه هنرمندان خراسان رضوی پویش ماندن در خانه در حال اجرا داشته و به اجرای آن تا پایان بحران کرونا ادامه می‌دهد، خاطرنشان کرد: از ابتدای بحران کرونا تاکنون برنامه‌های مختلفی در راستای تجلیل از مدافعان سلامت و حمایت از هنرمندان تویط بسیج هنرمندان خراسان رضوی اجرا شده است و در ۹ ماهه کرونایی توزیع بسته‌های معیشتی ویژه هنرمندان را در چند مرحله داشته‌ایم تا هنرمندان و خانواده‌های آنان در این خصوص دچار مشکل نشوند.

کد خبر 990078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha