تحقق ۶۵ درصدی راهبردهای جهش تولید با افتتاح ۱۳ پروژه صنعتی و تولیدی در منطقه آزاد اروند

زمانی با بیان اینکه ۶۵ درصد از راهبردهای جهش تولید در منطقه آزاد اروند با افتتاح ۱۳ پروژه سرمایه‌گذاری صنعتی و تولیدی محقق شده است گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد رشد و افزایش تعداد این واحدهای تولیدی و صنعتی در منطقه آزاد اروند باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «اسماعیل زمانی» شب گذشته (چهارشنبه 14 آبان) در آئین بهره‌برداری از نخستین واحد تولیدی نان صنعتی حافظ اروند، که با حضور معاونین سازمان منطقه آزاد اروند و دیگر مسئولان محلی در شهرک صنعتی خرمشهر افتتاح شد اظهار کرد: راهبرد سازمان منطقه آزاد اروند حمایت همه‌جانبه از  واحدهای تولیدی کوچک و متوسط است.

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به افتتاح 13 پروژه سرمایه‌گذاری، تولیدی و صنعتی از ابتدای سال 99 تاکنون در آبادان و خرمشهر اشاره کرد و افزود: با افتتاح این واحد تولیدی از مجموع پروژه‌های سرمایه‌گذاری طرح نهضت «جهش تولید در سرزمین فتح» 65 درصد از راهبردهای جهش تولید در سال جاری در این منطقه محقق شد.

 

وی تاکید کرد: این واحدها به لحاظ تولیدات محصولاتی که مستقیم مورد مصرف مردم قرار می‌گیرد و زمینه اشتغالزایی را فراهم می‌کنند از جمله واحدهای مهم و تاثیرگذار در اروند به شمار می‌روند.

 

زمانی با ابراز امیدواری نسبت به رشد و افزایش تعداد واحدهای صنعتی و تولیدی در منطقه آزاد اروند تا پایان سال جاری تصریح کرد: امیدواریم شاهد افتتاح اینگونه واحدهای تولیدی در منطقه باشیم تا زمینه اشتغال هرچه بیشتر برای جوانان آبادانی و خرمشهری فراهم شود.

 

وی واحدهای صنعتی و تولیدی کوچک و متوسط را دارای شرایط ویژه‌ای از لحاظ کم هزینه بودن و میزان اشتغالزایی بالایی دانست و یاد آور شد: این نوع واحدهای کوچک و متوسط به لحاظ معنوی و مالی از سوی سازمان منطقه آزاد اروند مورد حمایت قرار خواهند گرفت و در صورت نیاز نیز سرمایه‌گذاری مشترک با آنها خواهیم داشت.

 

کد خبر 990085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha