اصناف مشمول محدودیت های کرونایی در جهرم مشخص شدند

قنبرزاده گفت: محدودیت ساعات کاری اصناف در شهرستان جهرم از ۱۵ آبان ماه با اعمال بر برخی واحدهای صنفی انجام می شود.

«جابر قنبرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در جلسه فوق العاده و اضطراری که جهت کنترل بیماری شیوع کرونا با حضور شفیعیان معاون استاندار و فرماندار ویژه، اتحاد رئیس اداره صنعت معدن و تجارت و مسئولان تمام اتحادیه های تحت پوشش برگزار شد، محدودیت هایی برای ساعات کاری اصناف در شهرستان جهرم در نظر گرفته شد.

 

رئیس اتاق اصناف شهرستان جهرم افزود: این محدودیت ها شامل تمام صنوف به جز نانوایی، تره بار و میوه فروشی، خواربار، سوپرمارکت ها، مرغ و تخم مرغ، قصابی و اغذیه فروشان (فست فود، رستوران، بستنی، آب میوه و از این دست صرفا به صورت بیرون بر و بدون پذیرش مهمان) می شود و واحدهای صنفی مذکور به صورت قبل کماکان به فعالیت های خود ادامه می دهند.

 

قنبرزاده با اشاره به اینکه بقیه اصناف تنها در بازه زمانی ۹ تا ۱۱ و ۱۷ تا ۱۹ مجاز به فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: اصنافی هم که قبلا طبق اعلام ستاد کرونا فعالیت آنها محدود و یا ممنوع بوده از جمله تالار ها، آرایشگاه های زنانه و دیگر مشاغل معرفی شده در قبل، کماکان این ممنوعیت تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

 

وی همچنین با اشاره به ایکه داروخانه‌ها و فروشگاه لوازم بهداشتی شامل این محدودیت‌ها نیستند، تاکید کرد: آزمایش های مربوط به ازدواج در جهرم از امروز تعطیل است.

 

رئیس اتاق اصناف جهرم با تاکید بر برخورد با واحدهای نقض کننده شیوه نامه های بهداشتی، تصریح کرد: در صورت رعایت نکردن واحدهای صنفی از این تصمیم قطعا با واحدهای صنفی متخلف برخورد قانونی صورت می گیرد.

کد خبر 990150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha