مساجد پایگاه‌هایی قوی و اساسی جهت ترویج فرهنگ غنی اسلامی هستند

ماسوری مساجد را قوی‌ترین و اساسی‌ترین پایگاه‌ها جهت ترویج فرهنگ غنی اسلامی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: امروزه دشمنان داخلی و خارجی برای رسیدن به اهداف شوم خود سعی در به انحراف کشاندن این فرهنگ غنی دارند.

«محمدرضا ماسوری» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در خصوص وظایف اساسی فعالان فرهنگی اظهار کرد: یکی از اساسی‌ترین وظایف متولیان امور فرهنگی در سطح کشور، شناساندن و تقویت اصول صحیح فرهنگی و دینی در جامعه به نسل‌های مختلف به ویژه نسل جوان و نوجوان است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص) اندیمشک افزود: فرهنگ غنی دینی ما در پرتو تعالیم نورانی قرآن و اهل بیت (ع) و در سایه انقلاب اسلامی ایران به یک دستاورد عظیم جهت پیشرفت هر چه بهتر ایران اسلامی تبدیل شده است.

 

وی اذعان کرد: امروزه دشمنان داخلی و خارجی مردم ایران سعی در به انحراف کشاندن این فرهنگ غنی به سوی یک فرهنگ بی‌قید و بی‌محتوا را دارند تا در سایه این هرج و مرج فرهنگی به اهداف شوم خود برسند.

 

ماسوری تصریح کرد: متولیان امور فرهنگی به ویژه فرهنگ دینی و اسلامی می‌توانند با ارائه یک وجهه مثبت از فرهنگ پربار دینی و اسلامی به مقابله با این غارتگران فرهنگی رفته و نسل‌های مختلف را از ورود به منجلاب خیمه‌شب‌بازی‌های آراسته شده به نام فرهنگ برحذر دارند.

 

وی مساجد را قوی‌ترین و اساسی‌ترین پایگاه‌ها جهت ترویج فرهنگ غنی اسلامی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دانست و عنوان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری متصدی امور فرهنگی مساجد هستند که در قبال نشر فرهنگ قرآن و اهل بیت (ع) در جامعه مسئولیت سنگینی دارند و تعالی فرهنگی جامعه نیز به نحوه عملکرد این کانون‌ها بستگی دارد.

 

مدیر کانون نبی اکرم (ص) اندیمشک خاطر نشان کرد: گروه جهادی منتظران ظهور متشکل از اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص)، موسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت زینب کبری (س) و پایگاه مقاومت بسیج طیبه به مناسبت هفته وحدت، میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) اقدام به توزیع مواد غذایی، میوه، لوازم‌التحریر و کیف دانش‌آموزی میان نیازمندان کرد.

 

کد خبر 990167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha