پاکبان همدانی بواسطه اقامه نماز اول وقت مورد تجلیل قرار گرفت

گردان گفت: رعایت موازین دینی و مذهبی در کنار فعالیت‌های اجرایی، موجب ایجاد حس مسئولیت‌پذیری در بین اقشار مختلف مردم می شود.

«کامران گردان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: رعایت موازین دینی و مذهبی در کنار فعالیت‌های اجرایی، موجب ایجاد حس مسئولیت‌پذیری می‌شود.

 

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان افزود: «حسن اسکندرپور» ، پاکبان مسئولیت‌پذیر منطقه 2 شهرداری همدانی  است که در محل خدمت خود پایبند به اصول اخلاقی و آموزه های دینی بود.

 

وی گفت: این کارگر تلاشگر به واسطه اقدام ارزشمندش در راستای ادای احترام به آموزه‌های دینی به‌ویژه نماز به‌منظور تعالی فرهنگ شهروندی و برپایی نماز اول وقت مورد قدردانی قرار گرفت.

 

وی با تأکید بر اینکه زیبایی و نظافت شهر را مرهون زحمات پاکبانان‌ها هستیم؛ عنوان کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر کمترین ایراد در مدیریت‌شهری به حوزه خدمات شهری وارد بوده است و بیشترین تلاش این حوزه از سوی پاکبانان‌ به انجام می‌رسد که قابل قدردانی است.

 

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان اظهار کرد: البته در سال‌های اخیر از خانواده پاکبانان قدردانی میشد که به علت درگیری با بیماری ایپدمی کرونا کمی، کمرنگ‌تر شده است.

 

 

 

کد خبر 990177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha