۳۰ بسته معیشتی به همت فعالان کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) گفت: ۳۰ بسته معیشتی با هدف اهدا کمک های مومنانه به خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت با مشارکت خیرین و فعالان این کانون توزیع شد.

«فرحناز حسین زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 30 بسته معیشتی با هدف اهدا کمک های مومنانه به خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت با مشارکت خیرین و فعالان این کانون توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) تصریح کرد: این بسته معیشتی شامل برنج، گوشت قرمز، روغن مایع، ماکارونی و سویا هست که در بین خانواده نیازمند توزیع شده است.

 

وی ادامه داد: در ادامه حرکت های خداپسندانه خیرین هزینه پنج اسپری سالبوتکرس برای بیماران آسم را نیز تقبل کرده اند که در اختیار بیماران نیازمند قرار گرفت.

 

حسین زاده تاکید کرد: علاوه بر بسته های معیشتی ده بسته گوشت قرمز نذری دیگر به صورت جداگانه نیز در بین خانواده های مستحق و نیازمند توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) یادآور شد: البته از دیگر کارهای خیرخواهانه می توان به تامین ده پاکت سیمان برای ساخت و ساز منزل مسکونی یکی از نیازمندان نیز از طریق خیرین اشاره کرد.

 

حسین زاده افزود: کمک های مومنانه این کانون در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت می گیرد.

کد خبر 990191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha