۹ واحد صنفی متخلف در جهرم و خفر پلمب شدند

اتحاد از پلمب ۹ واحد صنفی نقض کننده شیوه نامه های بهداشتی در شهرستان های جهرم و خفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «بهنام اتحاد»، امروز (پنجشنبه ۱۵ آبان) در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته در بازرسی‌های صورت گرفته توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، بهداشت و اماکن شهرستان جهرم، تعداد ۹ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شدند.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم به واحدهای صنفی پلمب شده در این شهرستان اشاره کرد و افزود: این واحدهای شامل یک واحد صنفی گیم نت، یک واحد صنفی لوازم التحریر، یک واحد صنفی باغ رستوران بوده است.

 

وی به واحدهای صنفی پلمب شده در خفر نیز اشاره کرد و گفت: بر این اساس پنج واحد صنفی نمایشگاه اتومبیل و املاک در شهرستان خفر به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلب شده است.

 

اتحاد بیان کرد: همچنین یک واحد آرایشگاه زنانه در جهرم به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا مبنی بر عدم فعالیت صنف آرایشگاه‌های زنانه تعطیل و پلمب شده است.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیم ستاد استانی کرونا، فعالیت آرایشگاه‌های زنانه تا اطلاع ثانوی ممنوع است و در صورت مشاهده تخلف قطعا با آنان برخورد قانونی صورت می گیرد.
 

کد خبر 990213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha